مبین کروندی؛ آبشارگرد و طبیعتگرده. اون ایرانگردی می‌کنه و به ماجراجویی و اکوتوریسم در ایران علاقه داره و سفرهاش رو بر پایه‌ی آبشارگردی و دره‌نوردی برنامه‌ریزی می‌کنه. مبین در سفری به مازندران زیبا به شهرستان سوادکوه می‌ره تا از آبشاری کم‌نظیر در منطقه لفور دیدن ‌کنه، با ما همراه باشید تا از طریق این پسر طبیعت‌گرد بیشتر و بهتر از « آبشار انجلیکا» بدونیم و حظ ببریم.

روایت مبین کروندی از «آبشار انجلیکا» در سوادکوه

سلام نو – سرویس گردشگری: مبین از تمایزی که به نظرش «آبشار انجلیکا» با باقی آبشارها داره می‌گه: "سه سال پیش تا نزدیک این آبشار رفتم اما بخاطر یک سری مسائلی که پیش اومد، نتونستم ببینمش و مجبور شدم برگردم تا اینکه امسال موفق به دیدارش شدم. وقتی رسیدم کنارش واقعا لذت بردم و میتونم بگم اینجارو از هر آبشاری که تو منطقه لفور دیدم، بیشتر دوست دارم. آنجلیکا ویژگی هایی داره که خودشو از بقیه آبشارها متمایز میکنه؛ اول ارتفاعش، دومین ویژگی فصلی بودنش، سومین ویژگی راه دسترسیش و ویژگی چهارم تخته ای بودنش هست."

روایت مبین کروندی از «آبشار انجلیکا» در سوادکوه

اون در ادامه توضیحات جالب توجهی در مورد آبشار می‌ده و مسیر رسیدن به «انجیلی‌کا» به خوبی بیان می‌کنه: "آبشار آنجیلی کا بلندترین آبشار منطقه لفور است ارتفاع این ابشار بالای ۲۲۰ متر است. مسیر جنگلی بسیار زیبا و بکر موقعیت مکانی این آبشار را به یکی از خاص ترین و زیباترین آبشارهای منطقه تبدیل کرده است. بلندترین آبشار منطقه لفور و حتی مازندران با عنوان «انجیلی‌کا» به ارتفاع ۲۲۰ متر در جنگل‌های این منطقه شناسایی شد.ه است. آبشار انجیلی‌کلا که می‌توان از سه مسیر کالیکلا، گالش‌کلا و رئیس‌کلا به این آبشار دسترسی پیدا کرد. در سوادکوه شمالی ۸۴ آبشار از ۵۰ تا ۲۸۰ متر نیز شناسایی شد است. مسیر دسترسی؛ این آبشار در یکی از مراتع جنگلی در ۲۲ کیلومتری شیرگاه و ۴ کیلومتری روستای کالیکلا واقع شده است."

روایت مبین کروندی از «آبشار انجلیکا» در سوادکوه

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید