منابع خبری از ورود یک فروند هواپیمای ویژه رژیم صهیونیستی به پایتخت عربستان خبر دادند.

فرود یک فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی در ریاض

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه «فلایت رادار» که مسیرهای پروازی را رصد می کند، از ورود یک فروند هواپیمای ویژه رژیم صهیونیستی از تل آویو به ریاض پایتخت عربستان خبر داد.

پیش از این نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال از برقراری روابط و مذاکرات تجاری میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و نزدیکی رسمی شدن روابط میان دو طرف خبر داده بود.

این نشریه در گزارش خود با بیان آنکه مذاکراتی جدی میان عربستان و رژیم اشغالگر در جریان است و بر سر توافق‌های امنیتی جدید بحث می‌شود، نوشت: «عربستان، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و مدعی آن است که با آنها روابط دیپلماتیک ندارد، اما توافق‌های امنیتی محرمانه‌ای میان دو طرف در چند سال گذشته حاصل شده است. اکنون نیز مذاکراتی که می‌تواند سیاست‌ها در خاورمیانه تحت الشعاع قرار داده و آن‌ها را تغییر دهد، در حال گسترش است.»

وال استریت ژورنال همچنین نوشت در تلاش برای برقراری و رسمی کردن روابط میان عربستان سعودی و رژیم اشغالگر، دولت آمریکا نقش واسطه را ایفا کرده و از این طریق دو طرف برای حصول توافق‌هایی تلاش می‌کنند که در آن‌ها هواپیماهای تجاری اجازه استفاده از حریم هوایی فلسطین اشغالی را داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید