بهادری جهرمی تصریح کرد: روز گذشته وزیر کار دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رییس‌جمهور کردند که دومین بار نیز مورد موافقت رییس‌جمهور قرار گرفته شد.

موافقت با دومین استعفای وزیر کار/ «زاهدی وفا» سرپرست وزارت کار شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، بهادری جهرمی گفت: روز گذشته وزیر کار دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رییس‌جمهور کردند که دومین بار نیز مورد موافقت رییس‌جمهور قرار گرفته شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (۲۴ خرداد ماه) در نشست خبری، با اشاره به مصوبات هیات دولت، اظهار داشت: دومین آیین نامه در راستای تحقق شعار سال آیین نامه دانش بنیان و اشتغال آفرینی در حوزه سلامت به تصویب رسید و محور اصلی توانمند سازی شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت است و همچنین دو آیین‌نامه تحقق شعار سال در سایر دستگاه ها در دستورکار دولت است.

وی با اشاره به تغییر ترکیب شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، افزود: این پیشنهاد از سوی وزیر امور خارجه مطرح شده بود مبنی بر تغییر ترکیب این شورا برای تقویت بیشتر و که معاونت علمی رییس‌جمهور و رییس ستاد کل نیروهای مسلح به این شورا اضافه شدند.

سخنگوی دولت گفت: در امتداد دیپلماسی منطقه ای شاهد سفر روسای جمهور تاجیکستان و ونزوئلا به کشور بودیم که امروز نیز میزبان رییس‌جمهور ترکمنستان هستیم و هفته آینده نیز میزبان رییس‌جمهور قزاقستان هستیم.

بهادری جهرمی تصریح کرد: روز گذشته وزیر کار دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رییس‌جمهور کردند که دومین بار نیز مورد موافقت رییس‌جمهور قرار گرفته شد و آقای زاهدی وفا از امروز به عنوان سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شدند.


در حال تکمیل...

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید