سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان دخالت این نهاد را در امور فنی تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال، تکذیب کرد.

 ورود وزارت ورزش به موضوعات فنی تیم ملی و استقلال تکذیب شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در پی انتشار برخی اخبار درباره ورود وزارت ورزش و جوانان به موضوعات فنی تیم ملی فوتبال، «محسن معتمدکیا» سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با رد این اخبار گفت: موضع وزارت ورزش و جوانان از ابتدا هم حمایت از تصمیمات فدراسیون فوتبال بوده و کماکان این موضع پابرجاست.

معتمدکیا افزود: وزارت ورزش و جوانان در موضوعات فنی ورودی ندارد و تنها به عنوان نقش حامی پشت سر فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدراسیون فوتبال است.

وی با اشاره به انتشار برخی شایعه‌ها با استناد به جلسه روز گذشته ۶ تن از بازیکنان تیم ملی با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر آداب ورزش را به خوبی می‌داند و نسبت به جایگاه کادر فنی اشراف کامل دارد و این جلسه به درخواست سرپرست و کادر فنی تیم ملی انجام شد و وی نزدیک به دو ساعت دل‌نگرانی‌های این بازیکنان را به نمایندگی از سایر بازیکنان و در حضور سرپرست تیم و عضو هیات رییسه شنید.

معتمدکیا همچنین با تکذیب «عدم اجازه» وزارت ورزش و جوانان برای استخدام برخی مربیان باشگاهی از جمله استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در حال واگذاری به مردم هستند و وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور این دو باشگاه ندارد و مدیران این دو باشگاه می‌توانند شهادت دهند که وزارتخانه دخالتی در موضوعاتی این‌چنینی ندارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید