یک رسانه آمریکایی به نقل از سه مقام صهیونیست اعلام کرد قرار است بایدن ۱۴ و ۱۵ ژوئیه و پیش از سفر به عربستان به اراضی اشغالی و فلسطین سفر کند.

سفر بایدن به عربستان در اواسط ماه ژوئیه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وب سایت آمریکایی "اکسیوس" به نقل از سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهوری این کشور برای سفر به عربستان و اراضی اشغالی طی اواسط ماه آتی میلادی آماده می‌شود.

این سخنگو که اکسیوس اشاره‌ای به نام وی نکرده است در این باره و دستور کار سفر بایدن به منطقه گفت که این سفر در چارچوب یک دستور کار مهم با رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و دیگر کشورهای خاورمیانه انجام می‌شود.

وی افزود: این دستور کار بر دستیابی به نتایج برای مردم آمریکا، پایان دادن به جنگ‌ها از طریق دیپلماسی و دستیابی به ثبات در خاورمیانه متمرکز است.

اکسیوس به نقل از این مقام آمریکایی گزارش داد؛ دستور کار مذکور همچنین شامل دیدار با سران بحرین، مصر، اردن، کویت، عراق، عمان، قطر و امارات است.

این وب سایت در ادامه به نقل از سه مقام صهیونیست نیز اعلام کرد که قرار است بایدن ۱۴ و ۱۵ ژوئیه و پیش از سفر به عربستان به اراضی اشغالی و فلسطین سفر کند.

کاخ سفید تا بدین لحظه تاریخ‌های مذکور را تایید نکرده است و مقامات اسرائیلی در این باره گفته اند: موعد سفر بایدن چندین بار تغییر کرده است و ممکن است بار دیگر تغییر کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید