تارا اتوماتیک امروز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و هم اکنون در بازار با نرخ ۵۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

افزایش قیمت خودرو دوباره آغاز شد / قیمت پراید،تیبا،ساینا،سمند و پژو ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، رشد قیمت خودرو دوباره آغاز شده است. حذف احتمالی برخی از خودروها از فرایند قرعه‌کشی، افزایش نوسان قیمتی را در پی دارد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۹ میلیون تومان در بازار کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور از سقف ۳۵۶ میلیون تومان عبور کرد.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۳ میلیون تومان ایستاد. تارا اتوماتیک امروز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و هم اکنون در بازار با نرخ ۵۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با تاثیر حذف ۵۰ طرح فروش خودرو از فرایند قرعه‌کشی بر بازار کشور گفت: در حال حاضر بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. به نظر می‌رسد اگر برخی از خودروها از فرایند قرعه‌کشی خارج شوند نوسان قیمتی افزایش می‌یابد.

چندی پیش بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو افزود: مشکل فعلی بازار، به عرضه و تقاضا بازمی‌گردد. تا زمانی که این مشکل رفع نشود، بازار پرنوسان می‌ماند. حذف طرح فروش یا خودرویی از فرایند قرعه‌کشی به تنهایی در بازار و قیمت‌ها تاثیرگذار نیست و فاکتورهای دیگری نیز سهیم هستند.

این خودرو  ۵ میلیون تومان ارزان‌ شد | جدیدترین قیمت پراید، تیبا، تارا، دنا و ۲۰۶

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید