شاید با شنیدن نام املت یاد تخم مرغ و گوجه فرنگی بیوفتید اما املت های خوشمزه دیگری برای تمام ذائقه ها وجود دارد که پیشنهاد میکنیم آن ها را امتحان کنید.

طرز تهیه انواع مدل های جدید و متنوع املت‌

به گزارش سلام نو، املت برای ما ایرانی ها یادآور غذای راحتیست که در کمتر از ده دقیقه با گوجه فرنگی و تخم مرغ تهیه می شود که نه تنها گزینه مناسبی برای وعده صبحانه محسوب می شود بلکه آن را برای ناهار و شام سبک همراه با نان داغ و سبزی خوردن نیز استفاده می‌کنیم. بهتر است بدانید به جز املت معروف گوجه‌فرنگی، املت های متنوعی در ایران و گوشه‌وکنار دنیا وجود دارد که در این بخش برخی از این املت های اشتهابرانگیز را آورده ایم.

املت قارچ

املتی که در این بخش از نمناک قصد داریم به شما معرفی کنیم املت قارچ آسیایی می باشد که طعم بسیار خوشمزه و خاصی دارد و به واسطه استفاده از فلفل هندی قرمز طعم متفاوتی دارد. تخم مرغ، پیازچه خرد شده، روغن بادام زمینی، قارچ دلمه ای خرد شده و سبزی دلخواه برای تزیین از جمله مواد به کار رفته در این املت خوشمزه میباشد.

املت قهوه خانه ای و املت گوجه فرنگی

برای درست کردن املت ساده تبحر بالایی نیاز نیست و شما به راحتی میتوانید این غذای خوشمزه را بپزید. اینجا دو املت ساده و خوشمزه به شما معرفی خواهیم کرد که یکی املت ساده خانگی نام دارد و با استفاده از موادی همچون تخم مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل سیاه یا قرمز تهیه می شود و دیگری املت قهوه خانه ای می باشد که از موادی همچون گوجه فرنگی، تخم مرغ، پیاز، روغن و... درست می شود و بسیار خوشمزه و لذیذ است.

املت اسپانیایی

املت اسپانیایی یکی دیگر از غذاهای خوشمزه و فوری می باشد که تخم مرغ اصلی ترین جز آن به شمار می رود و طعم بسیار متفاوتی دارد. در تهیه این غذای خوشمزه موادی همچون تخم مرغ، قارچ، فلفل دلمه، ژامبون گوشت یا مرغ، نمک و... به کار برده می شود. زمان آماده‌سازی این غذای خوشمزه تقریبا ده دقیقه می باشد.

املت اسفناج

املت اسفناج از جمله املت های بسیار خوشمزه و ساده ای است که اگر زمان کافی برای تهیه غذا نداشتید پیشنهاد میکنیم این گزینه بسیار مناسب را در اولویت قرار دهید. این غذا در وعده های صبحانه، شام و پیش غذا سرو می شود و با استفاده از موادی همچون تخم مرغ، کره، اسفناج، نمک و ادویه تهیه می شود.

املت ماکارونی

املت ماکارونی یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای شما کدبانوهای خوش ذوق می باشد. این املت به قدری آسان و راحت است که به راحتی می توانید با استفاده از موادی همچون تخم مرغ، ماکارونی، گوجه فرنگی خرد شده، سس کچاپ، جعفری خرد شده، پیاز و... در خانه درست کنید. این غذا به عنوان میان وعده و پیش غذا سرو می شود.

املت تونسی شاک شوکا

با استفاده از گوجه فرنگی پوره شده یک املت بسیار خوشمزه به نام املت تونسی شاک شوکا می توانید درست کنید که به جرئت میتوان گفت با تمام املت هایی که تا بهحال خورده‌اید فرق دارد چرا که مواد به کار رفته در این املت متنوع و متفاوت تر از سایر املت ها است. از جمله موادی که در این املت خوشمزه به کار برده می شود می توان به تخم مرغ، سیر له شده، گوجه فرنگی، چیلی یا فلفل قرمز خرد شده، پنیر سفید، گشنیز، جعفری، روغن زیتون یا کره و... اشاره کرد.

املت جوانه ماش

برای آماده کردن یک عصرانه خوشمزه و متنوع املتی که گزینه بسیار مناسب برای سفره های دورهمی شما می تواند باشد، املت جوانه ماش می باشد که پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده در وعده عصرانه آن را درست کنید چرا که طعم بسیار متفاوت و بی‌نظیری دارد. موادی که در این املت خوشمزه به کار برده می شود عبارتند از:سفیده تخم مرغ، جوانه ماش، قارچ ورقه شده، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، پنیر صبحانه روغن و کره آبلیمو و....

املت نخود فرنگی

یکی از املت های پر مغذی و ویتامین دار خوشمزه که از مواد غذایی بسیار مفیدی تهیه می شود املت نخود فرنگی نام دارد. این املت طعم بسیار خوشمزه و دلچسبی دارد و در بیشتر مواقع در وعده های صبحانه و میان وعده سرو میشود. نخود فرنگی، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی، روغن حیوانی یا کره، جعفری، گوجه فرنگی و... از جمله موادی هستند که در این املت خوشمزه به کار برده می شوند.

املت دنور

املتی دنور یکی از خوشمزه ترین املت ها به شمار می رود که طرز تهیه بسیار آسانی دارد و در مدت زمان بسیار کوتاهی طبخ میشود و اکثرا در وعده صبحانه سرو می شود. استفاده از کالباس و پنیر چدار باعث شده است که این املت طعم متفاوتی داشته باشد، علاوه بر اینها موادی همچون تخم مرغ، شیر، روغن زیتون، فلفل دلمه ای سبز و قرمز، کره و... در تهیه این املت خوشمزه به کار برده می شود.

املت گوجه فرنگی و تن ماهی

املت گوجه فرنگی و تن ماهی نیز یکی دیگر از غذاهای راحت و سریع است که با استفاده از تخم مرغ، سیر کوبیده شده، گوجه فرنگی رنده شده، جعفری ریز شده، تن ماهی، بیکینگ پودر و... درست می شود. خوشمزگی این غذا با عطر تن ماهی چندین برابر می شود. پیشنهاد میکنیم از این املت خوشمزه در وعده عصرانه دورهمی های خود سرو کنید.

املت بادمجان

یکی دیگر از متفاوت ترین املت هایی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد املت بادمجان میباشد که طعم فوق‌العاده خوشمزه ای دارد و در زمان بسیار کمی آماده می شود. در تهیه این املت لذیذ موادی همچون بادمجان قلمی، تخم مرغ، شیر، سیر، نمک، فلفل و زردچوبه بکار برده می شود. پیشنهاد میکنیم برای یکبار هم که شده طعم بینظیر این املت خوشمزه را بچشید.

املت ژامبون و پنیر

یکی از صبحانه های کاملی که با خوردن آن انرژی کافی برای یک روز خود کسب می کنید املت ژامبون و پنیر می باشد که با استفاده از موادی همچون پنیر خرد شده، تخم مرغ، شیر، پیازچه، ژامبون پخته شده و نمک تهیه می شود. این املت خوشمزه هم در وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می شود و هم به عنوان پیش غذا و میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید