عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: مجلس تا کنون در تمامی شرایط با دولت همراهی لازم را داشته‌ است اما برخی افراد قصد دارند توپ را در زمین مجلس بیاندازند.

دولت مقصر شرایط اقتصادی به وجود آمده و بی‌اعتمادی مردم است

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات مطرح شده توسط سخنگوی دولت مبنی بر تاثیر مصوبات مجلس بر افزایش قیمت‌ها، گفت: صحبت‌های مطرح شده توسط سخنگوی دولت قابل قبول نیست و مجلس تا کنون در تمامی شرایط با دولت همراهی لازم را داشته‌ است اما برخی افراد قصد دارند توپ را در زمین مجلس بیاندازند.

نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس مصوبه مجلس تعیین تکلیف نرخ ارز برعهده دولت است.

وی افزود:براساس مصوبه مجلس،باید شرایط تامین کالای اساسی خانوار به نرخ شهریور 1400 فراهم شود.رئیس جمهور و وزرای دولت نیز بر مصوبات مجلس اذعان دارند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه شاهد برخی از بی‌انصافی‌ها از سوی برخی دولتمردان هستیم و قصد دارند مجلس را زیر سوال ببرند، عنوان کرد: قطعا نمایندگان در جریان بررسی طرح‌ها و لوایح شرایط را مدنظر قرار می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت مقصر شرایط اقتصادی به وجود آمده و بی‌اعتمادی موجود مردم است، افزود: مباحث مطرح شده از سوی سخنگوی دولت غیرقابل قبول بوده و مجلس تمامی تلاش خود را در راستای ایجاد رفاه و آسایش مردم به کار گرفته است.

اعظمی افزود: دولت باید پاسخگوی فرصت‌های از دست رفته در مذاکرات نیز باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید