ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوستانه مقابل الجزایر به ترتیبی که در ادامه مطلب آمده خواهد بود.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل الجزایر مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، اولین دیدار دوستانه تیم ملی در راه آماده سازی جام جهانی امشب مقابل الجزایر برگزار خواهد شد. این دیدار که در قطر انجام می‌شود، تنها بازی دوستانه ما در فیفا دی فعلی خواهد بود و کاروان تیم ملی روز سه شنبه به تهران بازخواهند گشت. اسکوچیچ برای این دیدار از اکثر بازیکنان اصلی خود استفاده خواهد کرد ولی در درون دروازه و خط دفاع تغییراتی نسبت به آخرین دیدار تیم ملی خواهیم داشت.

امیرعابدزاده در بازی امشب جانشین علیرضا بیرانوند خواهد شد. در سمت راست خط دفاعی حضور صادق محرمی قطعی است و در سمت چپ هم کاپیتان تیم ملی یعنی احسان حاج صفی بازی خواهد کرد. در قلب خط دفاعی هم با توجه به غیبت اجباری کنعانی زادگان و خلیل زاده، اسکوچیچ قصد دارد از زوج مجید حسینی و امید نورافکن استفاده کند که این اتفاق برای اولین بار رخ خواهد داد.

احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی به عنوان ۲ هافبک دفاعی کار خواهند کرد و در دو سمت خط میانی هم شاهد حضور علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده خواهیم بود. در خط حمله هم مطابق انتظار زوج خطرناک سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان خواهند رفت و امیدهای اول گلزنی تیم ملی هم به حساب می‌آیند.

به این ترتیب ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی دوستانه با الجزایر به این ترتیب خواهد بود: امیر عابدزاده، صادق محرمی، مجید حسینی، امید نورافکن، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید