یکی از دلایل مهم تداوم زمان ثبت‌نام یارانه‌ها این است که عده بسیار زیادی از مشمولین همچنان نسبت به ثبت‌نام اقدام نکردند.

خبر مهم درباره یارانه جدید تیرماه

به گزارش سلام نو، ​براساس پیگیری‌های صورت‌گرفته، اطلاعات مربوط به ثبت‌نامی‌های جدید یارانه‌ها ابتدا برای سازمان ثبت احوال ارسال خواهد شد و پس از تعیین بعد خانوار دهک‌بندی ازسوی وزارت رفاه انجام خواهد شد، پس از طی این مراحل یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید  دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به ۳۰۰ هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

طی روز جاری بود که اعلام شد امکان برداشت مرحله ۱۳۶ یارانه پرداختی هدفمندسازی یارانه‌ها از امشب فراهم خواهد شد، بر این اساس خانوارهایی که تا امروز یارانه دریافت می‌کردند و یا اینکه به‌دلیل اعتراض به دهک‌بندی مجدداً مشمول دریافت یارانه شده بودند، امکان برداشت یارانه خرداد ماه را که تا پیش از این در حساب آنها قرار گرفته بود خواهند داشت.

بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که یکی از دلایل مهم تداوم زمان ثبت‌نام یارانه‌ها این است که عده بسیار زیادی از مشمولین همچنان نسبت به ثبت‌نام اقدام نکردند.

 
کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    0 0
    نمیدونم چرا یارانه من ک بازنشسته آموزش وپرورش هستم پرداخت نشده
  • مجتبی رجبی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    لطفا یارانه نقدی تیرماه ۱۴۰۱را تاپنجم ماه واریز وقابل برداشت نمایید چون حقوق مابازنشستگان پنجم برج تمام میشود وباید ازاقوام ودوستان پول قرض بگیریم آقای رئیسی لطفا به فکرماباشید ویارانه تیرماه را زودتر ازموعد مقرر به حسابها واریز وقابل برداشت نمایید متشکریم سید بررگوار ومردمی ۰ باتشکر رجبی فرهنگی بازنشسته ازسمنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید