نماینده مردم یزد در مجلس گفت: سهل‌انگاری، ضعف مدیریت و ترک عمل کاملا مشهود است، لذا انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی پیگیری کند.

نماینده یزد خواستار برخورد قضایی با مقصران حادثه قطار مشهد – یزد شد

به گزارش سلام نو به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه قطار مشهد- یزد گفت: حادثه دلخراشی اتفاق افتاد و این حق زائران امام رضا (ع) نبود که اینگونه با آنها رفتار شود. اگر مدیریت کارآمد داشتیم، این اتفاق رخ نمی داد، یقیناً سهل انگاری، ضعف مدیریت و ترک عمل کاملا مشهود است، لذا انتظار داریم وزیر راه و شهرسازی پیگیری کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس ادامه داد: کمیسیون بررسی سوانح ریلی که متاسفانه درون ساختار راه آهن می باشد و تعارض منافع دارد، باید مستقل و بدون گرایش و ملاحظات سازمانی، موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم و قوه قضائیه اعلام کند.

وی افزود: یقیناً برخورد جدی دستگاه قضایی با مقصران این حادثه علاوه بر کاهش آلام روحی خانواده های داغدیده، درس عبرتی برای مدیران نالایق می باشد که نسبت به مسئولیت خویش پاسخگو نبوده و نظارت کامل بر کار خود ندارند، لذا امیدواریم در این خصوص مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید