رییس‌جمهور در دیدار با خانواده شهید صیاد خدایی گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد.

دیدار رییس‌جمهور با خانواده شهید صیادخدایی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور کشورمان که به همراه همسرش در منزل شهید حسن صیادخدایی حضور یافته بود، ضمن دیدار و گفت‌وگو با خانواده این شهید، از خداوند متعال برای شهید طلب رضوان الهی و برای همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان او صبر و سلامتی مسالت کرد.

وی در این دیدار، گفت:  شهیدان و از جمله شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند و اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور این شهید نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

رییس‌جمهور که با بیان اینکه همه ما در این عالم در حال امتحان و ابتلای دائمی هستیم، گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد. نصیب دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از این شهادت، لعن و نفرین ابدی است.

رییسی خاطرنشان کرد: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است. شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند. امروز روز امتحان شما خانواده شهید در صبر و ایستادگی بر فراق شهید عزیزتان و روز امتحان ما مسئولان در پاسداشت خون این شهید و دیگر شهیدان گرانقدر کشورمان است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید