شرایط تجربه ماساژ با ماسورهای تایلندی در کشورمان فراهم است، فقط باید انتخاب کنید که به دنبال چه نوع ماساژی هستید. پس با نیلوفر آبی همراه باشید.

تجربه یک ماساژ حرفه ای با ماسور تایلندی، کجا و چگونه؟

این روزها تکنولوژی، پشت میزنشینی‌های طولانی و سبک زندگی کم‌تحرک به بلای جان بسیاری از ما تبدیل شده و نتیجه آن دردها و گرفتگی‌های عضلات، خستگی مزمن و حتی استرس است. راهکارهای متعددی برای رفع این مشکلات و بالا بردن سطح انرژی و آرامش وجود دارد که ماساژ می‌تواند یکی از آنها باشد. شاید با شنیدن نام ماساژ، کشور تایلند اولین مکانی باشد که به ذهن‌تان خطور می‌کند. شاید هم با خودتان بگویید کاش می‌شد تجربه یک ماساژ بدن حرفه ای با ماسور تایلندی را در ایران داشت! شرایط تجربه ماساژ با ماسورهای تایلندی در کشورمان فراهم است، فقط باید انتخاب کنید که به دنبال چه نوع ماساژی هستید.

در حال حاضر به چه ماساژی نیاز دارم؟

در حال حاضر، انواع متعدد ماساژ در جهان رایج است و مردم مطابق با نیاز خود از آنها استفاده می‌کنند. برخی از ماساژها مانند ماساژ سوئدی دارای محبوبیت جهانی هستند و برخی دیگر مانند ماساژ تایلندی طرفداران خاص خود را دارد. اینکه کدام نوع ماساژ را انتخاب کنید، کاملا به نیاز و اهداف شما وابسته است.

برای مثال، اگر برای اولین بار ماساژ می‌گیرید، به سراغ ماساژ سوئدی بروید. از مهمترین فواید ماساژ سوئدی می‌توان به کاهش استرس، ارتقای کیفیت خواب، همچنین بهبود سیستم لنفاوی بدن و در نتیجه بالا رفتن سرعت دفع مواد زائد از بدن اشاره کرد. این ماساژ برای برطرف کردن گرفتگی‌های عضلانی نیز بسیار مفید است.

ماساژ روغن در میان ایرانی‌ها یکی از پرطرفدارترین ماساژها به شمار می‌رود. در این نوع ماساژ از روغن‌های گیاهی خوشبو و مفید که خواص ضدمیکروبی، تسکین‌دهنده، انرژی‌زایی و همچنین ایجاد آرامش در بدن دارند، استفاده می‌شود. به این ترتیب، با انجام تکنیک‌ های ماساژ، این روغن‌های مفید به سلول های پوستی و در نتیجه، جریان خون ورود پیدا می‌کنند.

اگر طاقت یک ماساژ محکم و سفت را دارید که از روی لباس و بدون به کارگیری روغن انجام می‌شود، سراغ ماساژ تایلندی بروید. از فواید ماساژ تایلندی می‌توان به ایجاد نشاط، کاهش گرفتگی‌ عضلانی و اسپاسم و انعطاف‌پذیری بیشتر بدن اشاره کرد.

بهترین ماساژ برای پشت میزنشین‌ها که دچار گرفتگی‌های عضلانی در گردن و پشت هستند، ماساژ پرفورمنس است. ماساژ پرفورمنس ترکیبی از ماساژ سنتی تایلندی و سوئدی محسوب می‌شود که با تکنیک فشار و کشش بر نواحی مورد نظر و استفاده از انواع کرم و بالم به بهبود بخش‌های هدف کمک می‌کند.

ماساژ تایلندی

ماسور زن یا مرد؟

توجه داشته باشید که سطح فشار ماساژ با مواردی مانند قد، وزن یا قدرت درمانگر تعیین نمی‌شود. اینکه چگونه یک ماسور از وزن بدن خود برای انجام تکنیک‌های عمیق استفاده کند، بر این موضوع اثرگذار است. بسیاری از مردم بر این باورند که یک ماسور مرد قوی‌تر از یک ماسور زن است و تصور می‌کنند ماساژ عمیق‌تری خواهند داشت، اما این واقعا درست نیست. بسیاری از ماسورهای زن با وجود اینکه ظریف هستند، می‌دانند چگونه از وزن بدن خود استفاده کنند و حتی تجربه یک ماساژ بافت عمیق ارائه دهند. بنابراین به یاد داشته باشید جنسیت، نوع و عمق ماساژ شما را تعیین نمی‌کند.

اغلب ماسورهای تایلندی افرادی قوی هیکل با اندام درشت نیستند، اما در میان بهترین‌های جهان قرار دارند. تایلند چیزی فراتر از مناظر زیبا، طبیعت حیرت‌انگیز، سواحل و گشت و گذار ارائه می‌دهد. بهترین خدمات ماساژ و اسپا را می‌توانید در سرزمین لبخندها دریافت کنید. دلیل این امر هم تاریخچه چند صد ساله ماساژ درمانی و استفاده از فواید آن برای سلامتی و تجربه این ماسورهاست که توانسته کشور تایلند را به عنوان یکی از بهترین مقاصد اسپا و ماساژ بهترین در جهان معرفی کند. تصور کنید چنین تجربه‌ای را بدون هزینه‌های بالای سفر به تایلند در ایران با بهترین خدمات و امکانات، با ماسورهای خارجی و در فضایی مشابه داشته باشید!

بهترین ماساژ

کجا ماساژ بگیرم؟

سعی کنید مرکزی را برای تجربه یک ماساژ بدن حرفه ای انتخاب کنید که تراپیست‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده دارد. برخی از انواع ماساژها به آموزش‌های پیشرفته‌ای نیازمندند که داشتن مهارت یا تجربه خاص از الزامات آنهاست. همچنین یک مرکز ارائه‌دهنده ماساژ حرفه ای به مواردی مانند تاریخچه سلامت افراد، اهداف، چالش‌ها و سبک زندگی آنها توجه می‌کند، به این ترتیب، ماساژ مناسب را به آنها معرفی خواهد کرد.

حتی سلیقه و ترجیح افراد در یک مرکز ماساژ معتبر در نظر گرفته می‌شود. اینکه آیا به دنبال یک ماساژ سبک هستند یا ماساژ تایلندی را که یک ماساژ محکم ، انتخاب می‌کنند و موارد بسیار دیگری که باید به آنها توجه شود. یک مرکز ماساژ باسابقه حتی می‌تواند جلسات سفارشی ماساژ بر اساس نیازهای مشتری ارائه دهد و از تکنیک‌هایی بهره بگیرد که افراد بهترین و مناسب‌ترین خدمات را دریافت کنند.

در نهایت، افرادی که به برخی از بیماری‌ها مانند سرطان، صرع یا دیابت مبتلا هستند، گزینه مناسبی برای بعضی از تکنیک های ماساژ به شمار نمی‌روند. از این رو، یک مرکز معتبر به آنها پیشنهاد می‌کند، قبل از شروع هر جلسه ماساژ درمانی با پزشک خود مشورت کنند.

نیلوفر آبی

تکنیک درست، فضای ایده‌آل

وقتی به یک مرکز معتبر برای گرفتن ماساژ وارد می‌شوید، بدون شک اولین نکته‌ای که نظر شما را جلب می‌کند، فضای آن است. گل و گیاه، نورپردازی جذاب و موسیقی آرام مواردی است که فضا را برای انجام یک ماساژ خوب و گذراندن ساعاتی در آرامش، به دور از دغدغه و شلوغی شهر آماده می‌کند. فضای یک مرکز ماساژ در کنار به کارگیری افراد و تکنیک‌های درست و ارائه پرطرفدارترین انواع ماساژ و خدمات اسپا می‌تواند به شما اطمینان دهد، به مکان درستی قدم گذاشته‌اید.

اگر به دنبال یک ماساژ خوب هستید و هنوز نمی‌دانید کدام نوع آن برای شما مناسب است، از یک مرکز تخصصی راهنمایی بخواهید. ماساژ همیشه لذت‌بخش است اما زمانی که آن را در یک مرکز معتبر و با ماسورهای باتجربه امتحان کنید.  نیلوفر آبی اولین مرکز تخصصی و رسمی ماساژ در ایران به شمار می‌رود که محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین ماساژها و خدمات اسپا را با به کارگیری ماسورهای تایلندی ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید