استفاده از طلا در بستر بلاکچین، هم شما را از مزیت‌های مالکیت طلا بهره‌مند می‌کند و هم خطرات سرقت و هزینه‌بربودن نگهداری از آن‌ها را به حداقل می‌رساند. ارز PAXG درست مثل بیت کوین و سایر رمزارزها، قابل معامله، تبادل و تقسیم است. به عبارت دیگر، همزمان از یک دارایی ارزشمند فیزیکی و دیجیتال بهره‌مند خواهید شد!

پکس گلد، روشی نوین و قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاری روی طلا

پکس گلد یکی از چندین استیبل‌کوینی است که پس از معرفی تتر، به عنوان اولین استیبل کوین با پشتوانه اونس طلا پا به عرصه صنعت کریپتوکارنسی گذاشته است. این توکن که بر بستر اتریوم توسعه پیدا کرده، روشی کاملا نوین برای سرمایه‌گذاری روی طلا را برای بازار ارزهای دیجیتال و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری روی طلا به‌ارمغان آورده است.

ارز پکسوس گلد چیست و چگونه کار می‌کند؟ مزیت آن نسبت به روش‌های سنتی سرمایه‌گذاری روی طلا چیست؟ برای آن‌که با فناوری پکسوس گلد و مزیت‌های آن برای سرمایه‌گذاری آشنا شوید، تا انتهای مطلب حاضر همراه ما باشید.

پکس گلد (Pax Gold) چیست؟

رمزارز پکس گلد یا PAXG نوعی استیبل کوین با پشتوانه طلا است که توسط شرکت پکسوس (Paxos) توسعه پیدا کرده است. هر توکن PAXG برابر است با ۱ اونس طلا که در خزانه‌های شرکت پکسوس نگه‌داری می‌شود. شرکت سازنده پکس گلد برای اطمینان از پر بودن ذخایر و تطبیق میزان عرضه توکن‌های PAXG با مقدار طلایی که در خزانه آن موجود است، هر ماه ممیزی انجام می‌دهد. ارز PAXG بر بستر بلاکچین اتریوم توسعه پیدا کرده است و به‌راحتی می‌توان آن را با سایر رمز ارزهای مبادله کرد. علاوه بر این، انواع کیف پول‌های کریپتو و صرافی‌ها هم از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

پکس گلد چگونه کار می‌کند؟

همانطور که اشاره شد پکس گلد روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود و تراکنش‌های آن بر اساس قوانین قرارداد هوشمندی که توسط آن شبکه تعیین شده است، انجام می‌شوند. این شرکت هزینه کمی بابت ایجاد و از بین بردن توکن‌های PAXG دریافت می‌کند (تقریبا ۰.۰۲ درصد). همچنین، کاربران برای انتقال توکن‌ها از طریق اتریوم هم هزینه‌هایی را پرداخت می‌کنند.

به‌منظور اطمینان از پیشگیری از کلاهبرداری و پولشویی، پکسوس با استفاده از ابزارهای تحلیلی واسطه‌ای برای نظارت بر تراکنش‌ها استفاده می‌کند. همچنین، آن‌ها به‌طور منظم قراردادهای هوشمند را ممیزی می‌کنند تا توسعه‌دهندگان با بررسی کدها بتوانند اشکالات احتمالی و آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی کنند.

چرا پکس گلد جایگزین بهتری برای سرمایه‌گذاری‌های سنتی روی طلا است؟

از دیرباز تا کنون، سرمایه‌گذاری روی طلا روشی بسیار محبوب بوده است. هر چند این اقدام در کوتاه‌مدت و میان‌مدت سود چندانی ندارد، اما برای افرادی که دید بلندمدت نسبت به سرمایه‌گذاری دارند، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. سرمایه‌گذاری روی طلا معمولا به سه طریق انجام می‌شود:

پکس گلد، روشی نوین و قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاری روی طلا

خرید فیزیکی طلا

در این حالت با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید، می‌توانید به طلافروشی مراجعه کنید و طلا یا سکه بخرید. در این حالت، با یک تیر چند نشان خواهید زد: هم می‌توانید طلای زینتی خریداری کنید و علاوه بر پس‌انداز، از آن استفاده روزمره هم داشته باشید هم این‌که آن را به‌عنوان کادو به عزیزانتان تقدیم کنید.

مهم‌ترین مزیت این روش سرمایه‌گذاری آن است که با سرمایه اندک می‌توانید سرمایه‌گذاری‌تان را آغاز کنید و از طرف دیگر، هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید. آن روی سکه این روش سرمایه‌گذاری، خطر سرقت طلا و ازدست‌رفتن سرمایه در یک چشم به هم زدن است.

گواهی سپرده‌های طلا

این روش شباهت زیادی به خرید فیزیکی طلا دارد و تفاوت آن با روش قبلی این است که در این حالت طلای شما تا مدت مشخصی غیر قابل دسترس خواهد بود. هر چند که این روش خطراتی مثل سرقت سرمایه شما را تهدید نمی‌کند، اما باید کد بورسی داشته باشید و سپس نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنید.

صندوق سرمایه‌گذاری با پشتوانه طلا

اگر دانش کافی درباره سرمایه‌گذاری روی طلا ندارید و ترجیح می‌دهید کار را به کاردان بسپارید، صندوق‌های سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی برای شما هستند. هر چند سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها مزایای زیادی به‌همراه دارد، اما باید معایبی مثل تاثیرپذیری از اخبار، ریسک بالا در کوتاه مدت و... را هم به جان بخرید.

سوای روش‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، روش دیگری هم برای سرمایه‌گذاری روی طلا وجود دارد:

پکسوس گلد، روشی نوین برای سرمایه‌گذاری روی طلا

اگر دنبال سرمایه‌گذاری‌ای هستید که کارایی و شفافیت بالایی داشته باشد، خرید توکن PAXG گزینه مناسبی برای شماست. خرید پکسوس گلد علاوه بر این‌که خطر سرقت، گم‌شدن یا خرید طلای تقلبی را ندارد، در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون کوچک‌ترین دردسری انجام می‌شود.

از آن‌جایی که ارز دیجیتال طلا توسط فلز گرانبهای طلا پشتیبانی می‌شود، در مقایسه با سایر رمزارزها نوسانات کمتری دارد و سرمایه‌گذاری امنی محسوب می‌شود. علاوه بر این، با خرید این رمزارز هم ارزش دارایی‌تان را در بلندمدت افزایش خواهید داد و هم از مزایای دارایی‌های کریپتو از جمله تبادل آنلاین و آسان، انتقال پول به سراسر جهان با کمترین کارمزد و بیشترین سرعت و... بهره‌مند خواهید شد.

مزایای سرمایه‌گذاری روی پکس گلد چیست؟

استفاده از طلا در بستر بلاکچین، هم شما را از مزیت‌های مالکیت طلا بهره‌مند می‌کند و هم خطرات سرقت و هزینه‌بربودن نگهداری از آن‌ها را به حداقل می‌رساند. ارز PAXG درست مثل بیت کوین و سایر رمزارزها، قابل معامله، تبادل و تقسیم است. به عبارت دیگر، همزمان از یک دارایی ارزشمند فیزیکی و دیجیتال بهره‌مند خواهید شد!

پکس گلد، روشی نوین و قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاری روی طلا

از جمله مزایای ارز Pagx gold که بسیاری از معامله‌گران را به سرمایه‌گذاری روی آن ترغیب کرده است، عبارت‌اند از:

۱. امنیت

دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک، پکس گلد را تجاری مورد اعتماد می‌داند که توسط طلایی که در امن‌ترین انبارهای جهان نگهداری می‌شود، پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، هر ماه یک حسابرس معتبر و شناخته‌شده در مورد تطابق عرضه توکن‌های PAXG و طلای ذخیره‌شده در انبار، ممیزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

۲. پشتیبانی‌شده توسط طلا و سایر ارزهای باثبات

PAXG عملکردی مشابه سایر کیف پول‌های رمزارز دارد، اما وجه تمایز آن با سایر رمزارزها این است که معامله‌گران در صورت نیاز می‌توانند آن را با طلای واقعی بازخرید کنند.

۳. برخورداری از حداقل کارمزد

کارمزدی که برای تولید و بازخرید توکن PAXG دریافت می‌شود بسیار کم است (۱-۰.۰۳ درصد با توجه به حجم معاملات). همچنین، حداقل کارمزد برای تراکنش‌های زنجیره‌ای دریافت می‌شود (۰.۰۲ درصد) و هزینه گس اتریوم هم در کمترین مقدار خود است.

۴. سهولت دسترسی

ارز دیجیتال طلا (PAXG) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که می‌توان آن را در هر زمانی به هر نقطه‌ای از جهان منتقل کرد.

۵. انعطاف‌پذیری

با استفاده از پلتفرم پکسوس، به‌راحتی می‌توانید PAXG را با ارز فیات و طلای فیزیکی یا تخصیص‌یافته مبادله یا بازخرید کنید. در صرافی‌های بزرگ و به‌طور کلی هر پلتفرمی که از توکن‌های ERC-۲۰ پشتیبانی می‌کند، می‌توانید ارز پکسوس گلد را با سایر رمرارزها مبادله کنید.

پکسوس گلد، روش نوین سرمایه‌گذاری روی طلا

پکس گلد با برخورداری از بیش از ۲۰ صندوق، صرافی، کیف پول و پلتفرم وام‌دهی، روشی امن و راحت برای سرمایه‌گذاری روی طلا است و شما را از زحمت پنهان‌کردن طلا زیر تخت، پشت تابلوی نقاشی و... معاف می‌کند. اگر چه این فناوری از نظر سرعت و نقدینگی راه درازی برای رسیدن به میدان مشترک ارزهای دیجیتال دارد، اما به دلیل نوسان کم قیمت طلا، معامله‌گران زیادی نسبت به آن تمایل نشان داده‌اند. همین حالا به صرافی والکس مراجعه کنید و با باز کردن حساب کاربری خود در کمترین زمان ممکن، نسبت به خرید ارز دیجیتال PAXG اقدام از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://wallex.ir/markets/paxg

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید