تارا اتوماتیک امروز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و هم اکنون در بازار با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت تارا به ۵۹۰ میلیون تومان رسید / قیمت پراید، تیبا، کوییک، سمند و پژو ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، نوسان در قیمت خودرو ادامه دارد. مشکل فعلی بازار به عرضه و تقاضا مرتبط است و تا زمانی که این مشکل رفع نشود، بازار پرنوسان می‌ماند.

 قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۹ میلیون تومان در بازار کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ دو ملیون تومان افزایش داشت و به ۳۰۶ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور از سقف ۳۵۶ میلیون تومان عبور کرد.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۳ میلیون تومان ایستاد.

تارا اتوماتیک امروز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و هم اکنون در بازار با نرخ ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت تارا به ۵۹۰ میلیون تومان رسید / قیمت پراید، تیبا، کوییک، سمند و پژو ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ + جدول

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: مشکل فعلی بازار، به عرضه و تقاضا بازمی‌گردد. تا زمانی که این مشکل رفع نشود، بازار پرنوسان می‌ماند. حذف طرح فروش یا خودرویی از فرایند قرعه‌کشی به تنهایی در بازار و قیمت‌ها تاثیرگذار نیست و فاکتورهای دیگری نیز سهیم هستند.

پیش از این نیز، حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو در روزهای گذشته به دلیل نوسانات نرخ دلار، دچار تغیراتی شد و بازار با نوسان قیمتی نسبتا کمی مواجه شد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی مشهد افزود: اگر نرخ دلار به این نوسانات خود ادامه دهد، پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ خودروها نیز در روزهای آینده تحت تاثیر قرار بگیرد. اما اگر نوسانات قیمتی دلار کنترل شود، ممکن است نوسان قیمت‌ در بازار خودرو نیز متوقف شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید