مادری دختر ۳ ساله‌اش را از پشت بام طبقه چهارم یک ساختمان به پایین پرت کرد و او را به طرز فجیعی کشت.

قتل یک کودک در مشهد / مادر سنگدل دختر ۳ ساله‌اش را از پشت بام پرت کرد
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، مادری دختر ۳ ساله‌اش را از پشت بام طبقه چهارم یک ساختمان به پایین پرت کرد و او را به طرز فجیعی کشت.

صبح روز گذشته قاضی ویژه قتل عمد مشهد در جریان وقوع جنایتی تکان‌دهنده قرار گرفت و بلافاصله برای بررسی ماجرا به منطقه کوهسنگی عزیمت کرد. تحقیقات اولیه قاضی محمود عارفی راد بیانگر آن بود که سقوط از پشت بام ساختمان چند طبقه عادی نبوده و دختر خردسال به قتل رسیده است. قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که براساس تجربیات قضایی احتمال وقوع جنایت را می‌داد بی‌درنگ دستور بازداشت مادر این کودک را صادر کرد.

نتیجه بررسی‌های غیرمحسوس نشان می‌داد او اختلافات خانوادگی شدیدی با همسرش دارد و در کشاکش طلاق هستند. تحقیقات میدانی مقام قضایی در محل وقوع جنایت ادامه یافت تا این که مشخص شد مادر «بهار» او را هنگام خواب در آغوش گرفته و به پشت بام طبقه چهارم ساختمان برده است. این مادر که احتمال می‌رود دچار افسردگی بود، دختربچه ۳ ساله را از پشت بام ساختمان به داخل حیاط پرت کرده است.

به دستور قاضی عارفی راد متهم به قتل این کودک معصوم، برای بررسی سلامت روانی در بیمارستان روان‌پزشکی ابن سینای مشهد بستری شد. تحقیقات گسترده کارآگاهان با نظارت مستقیم مقام قضایی در این باره همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید