دریادار تنگسیری گفت: اگر کسی به هر دلیلی پای رژیم مفلوک، کودک‌کش و دشمن شماره یک صهیونیستی را به منطقه باز کند، هم خودش و هم این منطقه را دچار ناامنی، نابسامانی و بی‌ثباتی امنیتی می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: کسی که پای رژیم صهیونیستی را به منطقه باز کند، خودش را دچار ناامنی می شود
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دریادار تنگسیری گفت: اگر کسی به هر دلیلی پای رژیم مفلوک، کودک‌کش و دشمن شماره یک صهیونیستی را به منطقه باز کند، هم خودش و هم این منطقه را دچار ناامنی، نابسامانی و بی‌ثباتی امنیتی می‌کند.

دریادار پاسدارعلیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به منظور بررسی وضعیت استحکامات و سازه های مهندسی ، پدافند غیر عامل و ارزیابی آمادگی های رزمی در جزیره تنب بزرگ، از یگان های مستقر در این جزیره بازدید کرد.

دریادار تنگسیری پس از ورود به جزیره تنب بزرگ و حضور در گلزار شهدای گمنام و ادای احترام به آنها ، از آخرین وضعیت استحکامات و سازه های جدید مهندسی و پدافند غیر عامل این جزیره ، بازدید میدانی به عمل آورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن حضور در سنگرها و خطوط عملیاتی- دفاعی و دیدار با رزمندگان مستقر در جزیره تنب بزرگ، افزود: آنچه برای ما و رزمندگان دریادل اصل و حجت است و موجب عاقبت بخیری می‌شود، اطاعت و تبعیت محض از فرامین و اوامر حکیمانه ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(حفظه الله) است.

سردار تنگسیری با اشاره به فرمایش أخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تقدیر و اظهار رضایت معظم له از عملکرد اقتدار آفرین دریادلان که موجب غرور ملی و اظهار غیرت ایرانی گردید، گفت: دلاوری ها و جان فشانی های شما رزمندگان نیروی دریایی سپاه در توقیف نفتکش های متخلف یونانی ، موجب رضایتمندی نائب امام المهدی،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) را فراهم نمود که برای ما بهترین مدال افتخار است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری خطاب به فرماندهان و رزمندگان مستقر در جزیره تنب بزرگ ابراز داشت: طبق فرمایش حضرت آقا مبنی بر لقب دادن «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» به غیور مردان نیروی دریایی سپاه ، وظیفه و مسئولیت ما سنگین تر شده و باید ضمن بجا آوردن سجده شکر به درگاه الهی، با استعانت از خداوند سبحان و توسل به إئمه معصومین (علیهم السلام) بدانیم تمام این پیروزی ها از لطف و محبت خدا است و بایستی به قدرت لا یزال الهی ایمان و باور قطعی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید خداوند رحمان را بابت برخورداری از برکات نعمت بزرگ ولایت و اداره شایسته جامعه و هدایت امت های اسلامی با راهبری حکیمانه و اتخاذ تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری شکرگزار باشیم، بیان داشت: چشم انداز و افق دید تحولی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدیریت و راهبری موضوعات نظامی و امنیتی بسیار جلو تر از همه می باشد و توفیقات بدست آمده به دلیل اطاعت و تبعیت محض نیروهای مسلح از ایشان است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تصریح کرد: امروز امنیت مطلوبی با همکاری و هم افزایی کشورهای همسایه در حوزه جغرافیایی خلیج فارس وجود دارد که اگر کسی به هر دلیلی پای رژیم مفلوک، کودک کش و دشمن شماره یک صهیونیستی را به این منطقه باز کند، هم خودش و هم این منطقه را دچار نا امنی، نابسامانی و بی ثباتی امنیتی دچار می‌کند.

سردار تنگسیری تأکید کرد: ما به کشورهای دوست و برادر خود در منطقه خلیح فارس توصیه می‌کنیم با رژیم صهیونیستی ارتباطی برقرار نکنند، چراکه با این کار، امنیت منطقه را مخدوش می کنند.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در پایان با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا و نشر آثار آنان گفت : همه باید تلاش کنند یاد و خاطره شهدای والامقام را در سطح سپاه و جامعه زنده نگه داشته شود، شهدا اهل محبت و غیرت هستند و همیشه برای موفقیت ما دعا می‌کنند و ما برای ترویج سبک زندگی شهدا، موظفیم با شناخت و مطالعه سیره شهدا و بازگو نمودن آن، به راه اندازی فراگیر نهضت خاطره گویی و تأثیر مثبت آموزه های معنوی زندگی شهدا بر مخاطبان و نسل جوان، کمک نماییم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید