مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فروش کیلویی نان جلوی کم‌فروشی و گران‌فروشی را خواهد گرفت.

طرح توزیع کیلویی نان در حال بررسی است / نان گران می‌شود؟

به گزارش سلام نو، به گفته مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام‌ کرد: با همکاری شرکت خدمات بازرگانی تامین آرد استان‌ها تا چهار ماه آینده انجام شده و هیچ افزایش قیمتی هم در دستور کار دولت نیست.

بر اساس گزاش ایرنا، مسعود امرالهی در گفتگویی تلویزیونی در زمینه طرح عرضه کیلویی نان، افزود: طرح توزیع کیلویی نان در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده و در حال بررسی است.

امرالهی اظهار کرد: این طرح در جلسه اخیر شورای آرد و نان مطرح شده  و بخش خصوصی، دولتی، اصناف و دستگاه‌های ذیربط عضو در شورا در حال بررسی طرح هستند.

وی تصریح‌ کرد: انتظار دولت بر این است که مردم نان را با کیفیت و عرضه مناسب دریافت کنند و فروش کیلویی نان جلوی کم‌فروشی و گران‌فروشی را خواهد گرفت.

او خاطرنشان‌ کرد: احتمال دارد در حوزه نان بربری و سنگک، نان توسط نانوایان خام‌تر پخته شود که مردم به سمت واحدهای صنفی باکیفیت‌تر متمایل می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید