راننده این اتوبوس در مسیر هتل تیم، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد که منجر به تصادف شدید شد و بازیکن این تیم به یک بیمارستان محلی برده شد.

اتوبوس تیم ملی بلغارستان دچار حادثه شد / وارد شدن آسیب مغزی به یکی از بازیکنان

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از تایمز نوشت: اعضای تیم ملی بلغارستان در راه بازی با گرجستان در لیگ ملت های اروپا دچار سانحه شدید رانندگی شدند. تودور ندلو هافبک این تیم دچار آسیب مغزی شد که نیاز به عمل دارد. آنطور که فدراسیون فوتبال بلغارستان اعلام کرد عمل این فوتبالیست تاکنون موفقیت آمیز بوده است. ندولو که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در ماینتس بازی کرد، همچنان در بیمارستان تحت درمان است.

حال بقیه بازیکنان تیم ملی فوتبال بلغارستان نیز خوب گزارش شده است.

تصادف اتوبوس تیم ملی فوتبال بلغارستان پس از ورود آن‌ها به تفلیس پایتخت گرجستان رخ داد، جایی که آن‌ها یکشنبه چهارمین بازی گروهی خود را برگزار خواهند کرد. راننده این اتوبوس در مسیر هتل تیم، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد که منجر به تصادف شدید شد و بازیکن این تیم به یک بیمارستان محلی برده شد.

بلغارستان تاکنون دو بار مساوی کرده است و بازی رفت را در خانه مقابل گرجستان با نتیجه ۵ بر ۲ باخته است. در پی این شکست رئیس فدراسیون فوتبال بلغارستان اعلام کرد از سمت خود کنار می‌رود و سرمربی این تیم نیز از هدایت بلغارستان جدا خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید