ادوارد گرینان، همسر جولی کروز»، علت درگذشت این خواننده را خودکشی اعلام کرد، به گفته «گرینان»، این خواننده به افسردگی و لوپوس مبتلا شده بود.

درگذشت خواننده آمریکایی بر اثر خودکشی

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از نیویورک تایمز نوشت: «جولی کروز» خواننده آمریکایی که در برخی از پروژه‌های «دیوید لینچ» فیلمساز مشهور آمریکایی همکاری کرد در سن ۶۵ سالگی درگذشت. از جمله مشهورترین آثار این خواننده به قطعه «سقوط» می‌توان اشاره کرد که نسخه‌ای از آن در سریال تلوزیونی محبوب «توئین پیکس» اثر «لینچ» مورد استفاده قرار گرفت.

«ادوارد گرینان»، همسر «کروز»‌، علت درگذشت این خواننده را خودکشی اعلام کرده است. به گفته «گرینان»، این خواننده به افسردگی و لوپوس مبتلا شده بود.

«کروز» حرفه خود را در اوایل دهه ۸۰ میلادی از تئاتر «برادوی» آغاز کرد و در جریان یک نمایش با «آنجلو بادالامنتی» آهنگساز آمریکایی آشنا شد که بعدها برای ساخت موسیقی فیلم‌های «لینچ» با او همکاری کرد.

سریال «توئین پیکس» نخستین‌بار در آوریل سال ۱۹۹۰ از شبکه «ای بی سی» روی آنتن رفت و با استقبال خوبی مواجه شد و به دنبال آن «کروز» را نیز مورد توجه قرار داد.

همکاری «کروز»‌ با «لینچ» و «بادالامنتی» تا اواسط دهه ۹۰ میلادی همچنان پررنگ بود.

با اعلام خبر درگذشت این خواننده پیام‌های ادای احترام از سوی چهره‌های شناخته‌شده منتشر شد. «دیوید لینچ» با انتشار پیامی به «کروز» ادای احترام کرد و از او به عنوان موسیقیدان،‌خواننده و انسانی بزرگ یاد کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید