به نظر می‌رسد اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد رفیعی نیز پس از اسماعیلی‌فر یک سپاهانی دیگر باشد که فصل جدید را در تهران و پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد.

سروش رفیعی در آستانه جدایی از سپاهان

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، ماجرای سروش رفیعی و پرسپولیس احتمالا در میان ماجراهای جذاب و خواندنی فوتبال ایران قرار می‌گیرد. او در میانه لیگ شانزدهم با پایان خدمت سربازی از تراکتور به پرسپولیس پیوست و علی‌رغم جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه که برای شروع خدمت سربازی به تبریز رفتند، توانست ورق را به سود شاگردان برانکو برگرداند و در نیم فصل دوم پرسپولیس توانست از تراکتور فاصله بگیرد و قهرمان لیگ شود.

با این حال سروش پس از پایان فصل تصمیم به جدایی گرفت و با تاکید بر این نکته که به دلایل مالی این تصمیم را برخلاف میل باطنی‌اش گرفته، یک فصل را در این تیم سپری کرد ولی در بازگشت در شرایطی که سرخ‌ها روی نوار موفقیت بودند، خیلی استقبال گرمی از او نشد و چند روز پیش از آغاز رقابت‌ها بود که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت تا به شهرخودرو برود. 

حضور در تیم نماینده مشهد اما بیش از نیم فصل طول نکشید و او در شرایطی که یحیی گل‌محمدی جانشین کالدرون شده بود نیز جایی در پرسپولیس پیدا نکرد تا دعوت امیرقلعه‌نویی در سپاهان را بپذیرد و پس از دوران موفق تراکتور دوباره شاگرد این مربی شود.

حالا سروش رفیعی که طی دو سال و نیم اخیر یکی از نفرات کلیدی سپاهان بوده با پایان قرارداد در آستانه جدایی قرار گرفته است. سال گذشته که پرسپولیس در رقابت با استقلال مشکلات زیادی را در مرکز زمین تجربه کرد، خیلی‌ها به گل‌محمدی به دلیل به خدمت نگرفتن رفیعی اعتراض کردند و این مربی که در صدد تصحیح اشتباهات گذشته و کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم است، سروش رفیعی را به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی خودش در نظر گرفته و به نظر می‌رسد اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد رفیعی نیز پس از اسماعیلی‌فر یک سپاهانی دیگر باشد که فصل جدید را در تهران و پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد تا برگ دیگری از دفتر خاطرات این بازیکن با پرسپولیس نوشته شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید