آتش‌سوزی در زیرزمین خانه رخ داده بود و پسر جوان حدس می‌زد زن و شوهر مسن در آنجا گرفتار شده بودند.

پسر جوان برای نجات زوج سالخورده به دل آتش زد / جوان فداکار جان باخت + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، جوان روستایی وقتی فهمید خانه همسایه آتش گرفته و جان زن و مرد سالخورده‌ای که آنجا زندگی می‌کنند در خطر است به دل آتش زد و آنها را نجات داد اما خودش در میان شعله‌های آتش جان باخت.

این حادثه ساعت یک بامداد پنجشنبه در روستای پرسک شهرستان سلسله واقع در استان لرستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که جوانی به نام محمدآقا حاجری که مشغول آبیاری شبانه زمین‌های کشاورزی بود متوجه شد خانه همسایه دچار آتش‌سوزی شده است.

در این خانه زن و مردی سالخورده زندگی می‌کردند و جانشان در خطر بود. به همین دلیل محمدآقا دوان‌دوان خودش را به آنجا رساند. آتش‌سوزی در زیرزمین خانه رخ داده بود و همانطور که او حدس می‌زد زن و شوهر مسن در آنجا گرفتار شده بودند.

در این شرایط بود که او با فداکاری برای نجات جان این زن و شوهر به دل آتش زد. در شرایطی که اهالی روستا نیز به‌تدریج از حادثه با خبر شده و خودشان را به آنجا رسانده بودند او توانست زن و شوهر سالخورده را از میان دود و آتش بیرون بکشد اما هنگامی که خودش می‌خواست از آنجا خارج شود دچار برق‌گرفتگی شد و در میان شعله‌های آتش جانش را از دست داد.

محمدصادق، برادر محمد درباره این حادثه دلخراش گفت: ساعت یک بامداد برادرم در حال آبیاری زمین کشاورزی بود که متوجه آتش‌سوزی انبار زیر زمین یکی از ساختمان‌های روستا که متعلق به یک پیرمرد و پیرزن است شد. او بلافاصله با مشاهده آتش خودش را به محل رساند و اقدام به خاموش کردن آتش کرد و در این هنگام من و مردم روستا هم به محل رسیدیم. برادرم وقتی من را دید گفت کنار برو که آسیب نبینی. او تا رسیدن نیروهای آتش‌نشانی با سطل آب شروع به خاموش کردن آتش کرد اما ناگهان زمین خورد و چون سیم‌های برق این خانه دچار سوختگی شده بودند محمد دچار برق‌گرفتگی شد.

حاجری در ادامه گفت: وقتی پیکر بی‌جان محمد روی زمین افتاد و دچار برق‌گرفتگی شد بلافاصله برادرم را بلند کردیم که به بیمارستان برسانیم اما در مسیر انتقال وقتی امدادگران اورژانس پیکر او را تحویل گرفتند اعلام کردند که او جانش را از دست داده است.

از خودگذشتگی محمدآقا حاجری، یادآور فداکاری علی لندی پسر نوجوان ایذه‌ای است که ۱۸ شهریور سال گذشته بعد از نجات ۲ نفر در خانه‌ای که دچار آتش‌سوزی شده بود خودش دچار سوختگی شد و چند روز بعد به شهادت رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید