با توجه به اینکه ۱۱ درصد دانش‌آموزان میان پایه تاکنون اقدام به سفارش کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ نکرده‌اند، مهلت ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ تمدید می‌شود.

آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم) به مدت ۱۰ روز از ۲۱ تا ۳۱ خرداد سال جاری تمدید شد.

محمد علوی تبار اعلام کرد: با توجه به اینکه ۱۱ درصد دانش‌آموزان میان پایه تاکنون اقدام به سفارش کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ نکرده‌اند، مهلت ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ تمدید می‌شود تا این دانش‌آموزان که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نکرده‌اند در این بازه زمانی سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

وی در مورد دانش‌آموزان میان پایه‌ای که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب درسی نشده‌اند، یادآور شد: ضرورت دارد خانواده‌ها و مدارس در این فرصت زمانی سفارش دانش‌آموزان را در سامانه ثبت کنند، مسؤولیت بررسی، اطلاع‌رسانی و پیگیری سفارش دانش‌آموزان بر عهده مدارس است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: مطابق تقویم زمانی درج شده در شیوه‌نامه سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ و اطلاع‌رسانی قبلی از طریق رسانه ملی، پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق و پیگیری مدیران مدارس، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه در تاریخ ۲۱ خرداد به اتمام می‌رسد که اکنون به مدت ۱۰ روز (از ۲۱ تا ۳۱ خردادماه) تمدید شده است.

علوی تبار درباره سایر پایه‌های تحصیلی هم گفت: ثبت سفارش دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم از پنجم تیر پس از ثبت نام در مدرسه آغاز می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید