بلال بن حموده، بازیکن تیم ملی الجزایر پس از دیدار تیمش برابر کنگو در راه بازگشت دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

ملی‌پوش الجزایری چند ساعت پس از گلزنی درگذشت! / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، منابعی در فدراسیون فوتبال الجزایر مرگ بلال بن حموده بازیکن تیم ملی این کشور و ستاره باشگاه الاتحاد الجزایر را در سن ۲۴ سالگی و طی یک سانحه رانندگی تایید کردند.

این منابع به خبرگزاری آلمان (DPA) گفتند که بن حموده به همراه یکی از دوستانش در جریان یک سانحه رانندگی و آتش سوزی خودرویی که با آن در حال تردد بودند، صبح روز جمعه در منطقه الدوادة در غرب الجزیره جان باختند.

درحالیکه تیم فوتبال الاتحاد خود را برای برگزاری دیدار هفته پایانی لیگ الجزایر برابر تیم وفاق آماده می کرد و اعضای این تیم در شهر سطیف ساکن بودند، پس از دریافت خبر درگذشت بن حموده به پایتخت بازگشتند و این دیدار لغو شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم ملی فوتبال الجزایر که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آفریقا آماده می کند، در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

بلال بن حموده در این بازی برای تیم ملی الجزایر به میدان رفت و گل دوم تیمش را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اما ساعاتی پس از این دیدار و در راه بازگشت، دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.

ملی‌پوش الجزایری چند ساعت پس از گلزنی درگذشت! / عکس

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید