پیشنهاد ما به خانم‌ها بردن مانتوهای نخی، دامن بلند، بلوز و شلوار گشاد و پیراهن ساحلی است. آقایان بردن شلوارک برای لذت بردن از هوای معتدل ساحل را فراموش نکنند.

لباس مناسب هر فصل برای سفر به جزیره کیش

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: انتخاب لباس مناسب برای سفر کردن به جزیره زیبای کیش جزوه یکی از ضرورت‌های سفر شماست. قبل از سفر کردن به کیش چمدان‌تان را سنگین نکنید. بردن وسایل اضافه در هنگام سفر علاوه بر اینکه وزن چمدان شما را زیاد می‌کند و انرژی زیادی را بابت حمل آن از شما می‌گیرد بلکه جلوه خوبی هنگام ورود به هتل یا محل‌های اسکان موقت ندارد. اگر در سفر کردن به کیش لباس مناسبی را به همراه نداشته باشید آب و هوا و فرهنگ آن منطقه می‌تواند برای شما آزاردهنده باشد و تبدیل به چالش شود. پس قبل از سفر کردن درباره وسایلی که باید همراهتان ببرید فکر کنید. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که برای سفر کردن به کیش چه لباس‌هایی را باید در چمدان‌تان داشته باشید.

چه لباس‌هایی در فصل بهار برای سفر به کیش مناسب هستند؟

در فصل بهار آب و هوای کیش کم کم گرم می‌شود بنابراین از بردن لباس‌های گرم و زمستانی اجتناب کنید. بیشتر مردم برای سفر کردن به کیش فصل بهار را انتخاب می‌کنند پس فراموش نکنید که بردن لباس‌های خنک و نخی از الزامات سفر است. بردن کفش راحتی و صندل را فراموش نکنید. پیشنهاد ما به خانم‌ها بردن مانتوهای نخی، دامن بلند، بلوز و شلوار گشاد و پیراهن ساحلی است. آقایان بردن شلوارک برای لذت بردن از هوای معتدل ساحل را فراموش نکنند.

چه لباس‌هایی در فصل تابستان برای سفر به کیش مناسب هستند؟

در فصل تابستان دمای هوا در کیش به اوج خود می‌رسد و این در حالی است که در فصل بهار و خرداد ماه نیز دمای هوا بالا و شرطی است، اما این به این معنا نیست که نمی‌توانید در تابستان به کیش سفر کنید، چرا که با اقامت در هتل می‌توانید تعطیلات خوبی را برای خود به ارمغان آورید. اکثر هتل‌ها در جزیره کیش به سیستم خنک کننده و کولر گازی مجهز هستند، پس در این باره نگرانی نخواهید داشت، قبل از رفتن به کیش در فصل تابستان حتما هتل رزرو کنید. لازم به ذکر است که مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها همگی به کولرگازی مجهز هستند. عینک آفتابی، کلاه آفتابی و کرم ضدآفتاب از الزامات سفر است. پیشنهاد ما به شما این است که از پوشیدن لباس‌های آستین کوتاه خودداری کنید تا دچار آفتاب سوختگی نشوید. در عوض می‌توانید از لباس‌های خنک معرفی شده در فصل بهار استفاده کنید. بردن کفش تابستانی و صندل را فراموش نکنید. شنا کردن و تفریحات آبی در فصل تابستان و همچنین بهار در جزیره کیش دایر هستند بنابراین با بردن وسایل شنا و لباس اضافه از تفریحات آبی لذت ببرید.

چه لباس‌هایی در فصل پاییز و زمستان برای سفر کردن به کیش مناسب هستند؟

اگر جزو افرادی هستید که که تحمل گرما را ندارید بهتر است فصل زمستان و ماه‌های آخر پاییز را برای سفر کردن به کیش انتخاب کنید. در اواخر فصل پاییز دمای هوا به ۲۰ درجه سانتیگراد نزدیک می‌شود بنابراین بردن لباس گرم همچنان گزینه مناسبی نخواهد بود. برای سفر کردن به کیش همچنان از لباس‌های نخی، گشاد و کفشهای راحتی و صندل استفاده کنید. جالب است بدانید شنا کردن در دریاها در فصل زمستان و پاییز در جزیره کیش امکان پذیر است و این فصل یکی از بهترین و شلوغ‌ترین فصل‌هایی است که جزیره کیش میزبان گردشگران داخلی و توریست از خارج از کشور است. در فصل زمستان و پاییز همچنان لباس خنک و گشاد به همراه ببرید، اما داشتن لباس‌های نازک و سبک برای شبهای زمستان کیش که نسبتا خنک است لازم است.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی US ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    0 0
    چه درد می خوره کیش یا قشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید