سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان از بازداشت متهم اصلی ضرب وجرح یک‌پسر بچه در زاهدان خبر داد.

دستگیری متهم اصلی کودک آزاری در زاهدان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ابوالفضل احمدزاده اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی کوتاه از ضرب و جرح یک پسربچه در شهرستان زاهدان، موضوع به قید فوریت در دستور بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با دستور صریحی که به پلیس فتا داده شد بلافاصله تیم های تخصصی این پلیس فعال و در کمتر ازدو ساعت متهم شناسایی و جهت تحقیقات تکمیلی و سیر پرونده قضایی دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: این فرد که به اصطلاح ناپدری پسربچه مصدوم و مضروب می باشد در اعترافات خود مدعی شده که پسرش مرتکب عمل اشتباهی شده و به تحریک افراد نزدیک ،صرفاقصد داشته اینگونه وی‌را اصلاح ومتنبه کند و از اقدام خشن خود نیز بشدت نادم و پشیمان شده است.

به گفته احمدزاده ؛ هر چند این فرد مضروب،پسربچه بوداما شیوه برخورد با وی غیراخلاقی ،غیر شرعی و غیر قانونی و ناصحیح بوده است که در همین راستا به پلیس فتا ابلاغ شد تا متهم را به دقت بازجویی کرده و پرونده کیفری اش تکمیل و تسهیل گردد.

وی تاکید کرد: فیلمبردار این موضوع ناگوار که باعث جریحه دار شدن عواطف و احساسات مردم خونگرم استان شد، علی الظاهر مادر وی بوده که هم‌اکنون در چابهار حضور دارد و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان پرونده مذکور، اززاهدان به چابهار ارسال تا فرایند دقیق کیفری فرد مربوطه نیز تکمیل  و موجبات صدور حکم کیفری گردد.

احمدزاده در خاتمه اعلام کرد:باتمام قدرت قانونی و اقتدار قضایی که امروز یک مورد آن به فوریت اثبات گردید، با چنین برخورد های خارج ازمحدوده عرف و شرع و اخلاق،برخورد جدی و بدون تساهل خواهیم کرد و این قول را به مردم متین و صبور ومتشرع استان می دهیم که احقاق کودکان آسیب دیده جزو محورهای اساسی صیانت ازحقوق عامه بوده وهست.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید