۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 55364148

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حادثه متروپل ارائه نمادی از عدم مدیریت صحیح و بلکه سیستم مدیریتی همراه با رانت و تخلف بود که در این اتفاق خود را نشان داد.

اولین درس حادثه متروپل چیست؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اولین درس حادثه متروپل را برای نظام مدیریتی کشور دانست و گفت: اولین درس این حادثه به ویژه در حوزه مدیریت مسائل فنی و تخصصی است که مستقیما با جان انسانها ارتباط دارد.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سیدکریم حسینی در رابطه با درس هایی که از حادثه متروپل باید گرفت، بیان کرد: حادثه متروپل اتفاق بسیار تلخی برای سیستم مدیریتی کشور و برای مردم ما بود و متاسفانه عزیزانی که جان خود را در این حادثه از دست دادند.

وی افزود: حادثه متروپل ارائه نمادی از عدم مدیریت صحیح و بلکه سیستم مدیریتی همراه با رانت و تخلف بود که در این اتفاق خود را نشان داد.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: اولین درسی که حادثه متروپل می تواند برای نظام مدیریتی در کشور به ویژه در حوزه مدیریت مسائل فنی و تخصصی داشته باشد این است که مستقیما با جان انسانها ارتباط پیدا می کند.

حسینی با اشاره به اینکه قطعا مواردی شبیه یا در حد وضعیت ساختمان متروپل داریم، تاکید کرد: مسئولین امر در حوزه امنیتی و مدیریتی باید هر چه سریع تر شناسایی شوند و جلوی ادامه کار و بهره برداری از این ساختمان ها گرفته شود و همچنین شاهد برخورد جدی با مسببان و افراد دست اندرکار این امر باشیم تا به تبع آن دیگر شاهد تکرار این قضایای تلخ در جای جای کشورمان نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید