درختان زیبای زیتون فضا را سرسبز و باطراوت کرده و استخر، حوضچه، آبنما و جوی ‌های پلکانی زیبا، هوای گرم ساوه را لطیف و دلپذیر ساخته است. پیاده‌راه‌ ها با چراغ‌ های زیبا شب‌ های این مجموعه را دیدنی کرده است. 

آشنایی با بام زیباترین پارک استان مرکزی

به گزارش سلام نو، بام ساوه که در بلوار طراوت این شهر قرار دارد از مقاصد تفریحی و گردشگری ساوه به ‌شمار می‌ رود. این مجموعه تفریحی دارای امکاناتی مانند نمازخانه، امکانات بدنسازی، زمین بازی کودکان، باربکیو، آبخوری، آلاچیق، میز و صندلی بتونی، آبنما، استخر، میز پینگ ‌پنگ، رستوران و دکه بوفه است.

آشنایی با بام زیباترین پارک استان مرکزی

پارک بام ساوه، از جاهای دیدنی ساوه است که در شمال شرقی این شهر و در بلندترین منطقه ساوه ساخته شده که می توانید دقایی لذت ‌بخش را در آن تجربه کنید. درختان زیبای زیتون فضا را سرسبز و باطراوت کرده و استخر، حوضچه، آبنما و جوی ‌های پلکانی زیبا، هوای گرم ساوه را لطیف و دلپذیر ساخته است. پیاده‌راه‌ ها با چراغ‌ های زیبا شب‌ های این مجموعه را دیدنی کرده است. 

آشنایی با بام زیباترین پارک استان مرکزی

یک شهربازی سرپوشیده بزرگ، سینما و آمفی تئاتری ۶۰۰ نفره از امکانات درجه یک این مجموعه است. رستوران سنتی و فست فود و همین طور بوفه نیز در این پارک  وجود دارد. اگر می ‌خواهید لذت و زحمت پیک نیک و غذا پختن را به خودتان بدهید، بام ساوه آلاچیق‌ های متعدد و منقل هم دارد. زمین بازی برای کودکان و وسایل ورزش برای بزرگترها به همراه میز پینگ پنگ، امکان بازی و ورزش را برای همه اعضای خانواده فراهم کرده است.

منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید