قیمت گوشی سامسونگ S۲۲ Ultra ۵G امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ به ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۳ امروز به ۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید

قیمت روز گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون در بازار

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو،  قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ به ۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت مانند روز گذشته ۴۸ میلیون تومان بود.

قیمت گوشی شیائومی POCO M۴ Pro با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز به پنج میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید. ۱۱T ۵G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز ۱۱ میلیون تومان به فروش رسید. REDMI ۱۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم امروز پنج میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بود.

قیمت گوشی سامسونگ A۲۲ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود. M۵۲ سامسونگ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز چهار میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش رسید. A۰۳ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت سه میلیون و ۶۴۴ هزار تومان بود.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

به گزارش فرارو، گلکسی A۱۲ پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A۲۲ نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت پشت سر گلکسی A۱۲ دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S۲۰ FE نسخه طرفداری از مدل پرچمدار گلکسی S۲۰ است و با گذشت بیش از یک سال از زمان عرضه، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A۷۲ و گلکسی A۵۲ نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود.

همچنین گلکسی A۵۲s ۵G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A۵۲ می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S۲۰ FE، گلکسی A۷۲  وگلکسی A۵۲ باشد. همچنین گلکسی M۳۱ برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M۳۱ با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S۲۱ Ultra ۵G  تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

قیمت گوشی های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
گلکسی A۱۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۵۵۵ هزار تومان
گلکسی A۳۲ (ظرفیت۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۸۳۰ هزار تومان
گلکسی A۵۲s ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۰ میلیون و ۴۶۹ هزار تومان
گلکسی A۲۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۴۵۰ هزار تومان
گلکسی S۲۱ Ultra ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان
گلکسی  A۵۲ (ظرفیت  ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۷۳۵ هزار تومان
گلکسی  A۰۳s (ظرفیت  ۶۴ گیگابایت) سه میلیون و ۶۴۴ هزار تومان
گلکسی   M۵۲ ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۱۹۹ هزار تومان
گلکسی   M۱۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۸۹۰ هزار تومان
گلکسی S۲۲ Ultra ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco X۳ Pro  پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸ ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل های پرفروش دست و پا کند.

Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد.

همچنین Poco F۳ گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آینده باشد.

قیمت گوشی های پرفروش شیائومی

مدل قیمت
 Poco X۴ Pro ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۹۹۹ هزار تومان
Poco X۳ GT (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) هشت میلیون و ۶۳۹ هزار تومان
Poco M۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
Redmi ۹A (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) سه میلیون و ۱۴۵ هزار تومان
Poco F۳ ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان
Redmi Note ۱۰ Pro (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۴۹ هزار تومان
۱۱T  ۵G(ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۱۱ میلیون تومان
Lite ۵G NE ۱۱(ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) هشت میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
POCO M۴ Pro ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) پنج میلیون و ۶۷۰ هزار تومان
Redmi ۱۰ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۱۶۰ هزار تومان

قیمت گوشی های پرفروش آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل در بازار موبایل ایران است. مدلی که با ظاهری شبیه به آیفون هشت دارد اما از سخت‌افزار قوی‌تری در آن استفاده شده است. بعد از آیفون SE مدل ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ پرومکس دومین مدل محبوب اپل در ایران محسوب می‌شود. با گذشت یک سال از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو مکس، هنوز طرفدارانش بابت این مدل پول زیادی می‌پردازند. آیفون ۱۳ آخرین مدل ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است.

به گزارش فرارو، نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران طرفداران خودشان خود را پیدا کردند. آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار حضور دارد. آیفون ۱۲ مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد. آیفون ۱۲ مینی هم فعلا نسبت به آیفون ۱۳ مینی استقبال بیشتری داشته و اسم آن بین مدل‌های پرفروش اپل قرار گرفته است.

قیمت گوشی های پرفروش آیفون

مدل قیمت
آیفون SE مدل ۲۰۲۲(ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۳۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۴۸ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۵۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید