براساس گزارش سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، همه مصدومان حادثه قطار تا ساعت ۱۳ امروز از بیمارستان ترخیص شدند.

همه مصدومان حادثه قطار از بیمارستان ترخیص شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمامی مصدومان سانحه قطار مشهد - یزد از بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس ترخیص شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ سید ابوالحسن میرجلیلی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: براساس گزارش سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، همه مصدومان حادثه قطار تا ساعت ۱۳ امروز از بیمارستان ترخیص شدند.

وی مجموع مصدومان منتقل شده به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس را ۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: مصدومان بستری در این بیمارستان تا ظهر امروز ۱۱ نفر بودند که ۱۰ نفر آنها مرخص شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: یک نفر از مصدومان که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود به جهت ادامه مراحل درمان با بالگرد به یزد منتقل شد.

وی گفت: در حال حاضر هیچ مصدومی از حادثه‌دیدگان قطار مشهد - یزد در بیمارستان طبس بستری نیست و همه مصدومان و مسافران این قطار از دیروز تا امروز به یزد منتقل شدند.

میرجلیلی افزود: استاندار خراسان جنوبی در بازدید روز گذشته از بیمارستان طبس بر رسیدگی کامل و سریع به مصدومان حادثه قطار مشهد به یزد تاکید کرد.

وی گفت: استاندار از روز گذشته تاکنون با استقرار در شهرستان طبس به صورت لحظه به لحظه، وضعیت رسیدگی به مصدومان و نیز بازگشایی مسیر راه‌آهن طبس را دنبال کرد و خوشبختانه در پی این پیگیری‌ها، امروز تمامی مجروحان از بیمارستان ترخیص شدند و مسیر راه‌آهن نیز بازگشایی شد.

استاندار خراسان جنوبی امروز در طبس اعلام کرد: تمامی اجساد جانباختگان حادثه قطار مشهد - یزد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی یزد انتقال داده شده‌اند و آمار قطعی جانباختگان این سانحه توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

جواد قناعت گفت: ۸۶ مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند که از این تعداد ۸۱ نفر تا شب گذشته ترخیص شدند اما ۶ نفر دوباره برگشتند.

وی گفت: با احتساب ۶ مصدوم که به درخواست خودشان بستری شدند تا امروز ۱۱ نفر در بیمارستان طبس بستری بوده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی درباره علت وقوع حادثه هم گفت: راه‌آهن جمهوری اسلامی، متولی اعلام علت اصلی بروز حادثه قطار مشهد - یزد است.

وی افزود: راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی در چند روز آینده علت حادثه قطار را به‌صورت فنی، تخصصی و کارشناسی بررسی و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید