رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین نهاده مورد نیاز برای ادامه جوجه‌ریزی در دست پیگیری است و نهاده‌های مربوط به جوجه‌ریزی ماه‌های قبل نیز در حال تامین و ارسال است.

خ‍ریداری مرغ مازاد از مرغداران به قیمت مصوب

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مرغداران جوجه ریزی کنند چرا که ‍مرغ مازاد به قیمت مصوب از آنان خریداری می‌شود.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به نمایندگی از دولت مرغ مازاد تولید مرغداران را به قیمت مصوب خریداری خواهد کرد و جای هیچ گونه نگرانی برای جوجه ریزی و مازاد تولید وجود ندارد.

او اضافه کرد: تامین نهاده مورد نیاز برای ادامه جوجه ریزی در دست پیگیری است و نهاده‌های مربوط به جوجه ریزی ماه‌های قبل نیز در حال تامین و ارسال است.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی، نهاده‌های دامی تامین شده برای واحدهای دام و طیور استان از کیفیت بالایی برخوردار باشد و شرکت پشتیبانی در ارسال نهاده با کیفیت و به موقع اقدام نماید.

او تاکید کرد: تسهیلات خرید نهاده مورد نیاز مرغداران و دامداران در سامانه بازارگاه پیگیری شود تا تولید کننده‌ای برای تامین نقدینگی دچار مشکل نشود.

افلاطونی گفت: تامین ۲۰ درصد از نهاده مورد نیاز جوجه ریزی با صدور مجوز جوجه ریزی پیگیری خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: دولت در حال جایگزینی کالابرگ به جای پرداخت نقدی یارانه با هدف افزایش مصرف پروتیین و کمک به تولید کنندگان است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید