رییس‌جمهور در ادامه سفرش به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه صنعتی جونقان بازدید کرد.

بازدید رئیسی از کشتارگاه صنعتی جونقان

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر خود به چهارمحال و بختیاری از کشتارگاه جونقان بازدید کرد.

یادآوری می‌شود، این پروژه در زمینی با مساحت ۸۶۲ مترمربع و زیربنای ۲۳ هزار مترمربع از سال ۱۳۶۸ شروع و در سال ۱۳۸۱ تحویل داده شد.

آب کشتارگاه از چاهی به عمق ۸۰ متر با قطر لوله ۱۲ اینچ با ظرفیت بهره‌برداری ۱۰ لیتر در ثانیه تأمین شد.

بعد از چهار بار برگزاری مزایده و عدم فروش این کشتارگاه در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۹۷ توسط سازمان خصوصی‌سازی به مزایده گذاشته و تنها شرکت کننده در مزایده یعنی شرکت یاران جنوب کوشک با قیمت ۱۵۹ میلیارد ریال برنده مزایده شد.

در تاریخ یکم مهرماه ۹۷ با حضور نماینده سازمان خصوصی‌سازی و نمایندگان شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحویل خریدار شد و در یکم مرداد سال گذشته قرارداد واگذاری توسط مرجع قضایی ابطال شد.

۱۸ اسفندماه سال گذشته کشتارگاه تحویل شرکت پشتیبانی امور دام شد و از تاریخ یکم اسفند همان سال کلیه هزینه‌های متعلقه از جمله حقوق کارگران به عهده شرکت پشتیبانی گذاشته شد.

در زمان تحویل این واحد تعداد ۴۷ نفر نیروی انسانی تحویل شرکت پشتیبانی امور دام شد که در حال حاضر نیز کلیه نیروها به صورت شرکتی تحت امر پیمانکار طرف قرارداد مشغول کار می‌باشند و مدیریت آن در حال حاضر بر عهده یکی از نیروهای اداره کل پشتبانی امور دام استان است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید