۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 55363858

واکسن گارداسیل یکی از محصولاتی است که برای پیشگیری از بیماری های مربوط به ویروس HPV تجویز می شود، اهمیت این ویروس با تجوه به بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس بسیار بالا است و حتما این جمله معروف پیشگیری یهتر از درمان است را شنیده‌اید پس دز تهیه این محصول کوتاهی نکنید.

واکسن گارداسیل

درباره واکسن گارداسیل بیشتر بدانید

دغدغه اصلی از جایی آغاز شد که افرادی که سلامت فردی برایشان اهمیت بالایی داشت با چشم خودت دیدند که آدم ها برای سلامتیشون ، درمانشون ، مبارزه با بیماریشون با چه مشکلاتی  مواجه هستند.

دقیقا داستان پالسی نو از همین جا آغاز می‌شود. که برای حل مشکلات بهداشت و درمان جامعه ، دست روی زانوهامون گذاشتیم و بلند شدیم و با گردآوری افراد متخصص در زمینه پزشکی،دارو و... تصمیم گرفتیم مرهمی هرچند کوچیک برای مردم کشورمان باشیم و برای افرادی که به جنگ بیماری‌ها می‌روند ما نیز کمک باشیم.

در پالس نو شما حق انتخاب داشته دارید

در حوزه درمان به خصوص بعضی فوریت‌ها زمان ارزش بالایی دارد، شما می توانید با پالسی نو ، نزدیکترین مرکز به خودتونو پیدا کرده و نیاز درمانی خود را در کم‌ترین زمان بر طرف نمائید همچنین این گروه در زمینه نوبت‌دهی پزشکی نیز همراه شماست به این‌صورت که شما بیماری و مشکلی که دارید بیان کرده و بهترین و نزدیک‌ترین مراکز درمانی معرفی می‌شود حتی مراحل نوبت‌دهی نیز توسط ما پیگیری خواهد شد.

این خدمات به زودی گسترش نیز خواهد یافت و قراره کارهای بزرگتری انجام باهم و کنار هم انجام دهیم، پالسی نو قراره کاری بکنه که شما بتوانید تمام خدمات پزشکی مورد نیازتون رو با گوشی همراه‌تان به راحتی مدیریت کنید.

اگر اطلاعات بیشتری درباره خدمات پزشکی دارید و نیاز به خدمات پزشکی خواصی دارید حتما به سایت ما پالسی نو مراجعه نمائید و یا با شماره ۷۹۲۹۶-۰۲۱ با کارشناسان ما در تماس باشید

خرید واکسن گارداسیل از پالسی نو

واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل یکی از محصولاتی است که برای پیشگیری از بیماری های مربوط به ویروس HPV تجویز می شود، اهمیت این ویروس با تجوه به بالا رفتن آمار مبتلایان به این ویروس بسیار بالا است و حتما این جمله معروف پیشگیری یهتر از درمان است را شنیده‌اید پس دز تهیه این محصول کوتاهی نکنید.

البته این واکسن معمولا برای پسران بین سنین ۹ تا ۲۱ و برای دختران بین سنین ۹ تا ۲۶ سال توصیه می شود که تزریق شود. همچنین افرادی که قصد ازدواج دارند، در صورتی که واکسن گارداسیل را تزریق نکرده اند حتما پیشنهاد می‌کنیم که هنگام انجام آزمایش های پیش از ازدواج، این واکسن را تزریق کنند تا ویروس HPV بین زوجین منتقل نشود.

شایع ترین راه انتقال این ویروس که موجب به وجود آمدن زگیل تناسلی می شود، رابطه جنسی است که ممکن است از شریک جنسی به فرد انتقال داده شود.

خبر به نسبت خوب اینجاست که تمامی ویروس های HPV منجر به سرطان نمی شود و شایع ترین سرطان مربوط به این ویروس، سرطان دهانه رحماست که با انجام آزمایشات به موقع می توان از بروز این سرطان جلوگیری کرد.

سرطان دهانه رحم چند سال طول می کشد تا بتواند رشد قابل توجهی داشته باشد و زنان اگر هر سه سال آزمایشات پاپ اسمیر را انجام دهند، می توان از بروز بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان دهانه رحم جلوگیری کرد.

واکسن گارداسیل در سه نوبت شش ماهه تزریق خواهد شد که نوبت اول نیم سی سی، نوبت دوم نیم سی سی پس از یک یا دو ماه و نوبت سوم نیم سی سی شش ماه پس از اولین تزریق می باشد.

بهترین زمان تزریق این واکسن در نوجوانی و اوایل جوانی است چرا که باعث می شود تا بدن زودتر در مقابل این بیماری ها مقاوم شود ولی این یه این معنی نیست که در سنین دیگر تاثیر ندارد بلکه باید ببدانید که هر زمانی که برای تزریق واکسن اقدام کنید، تاثیرگذار خواهد بود ولی در زمان هایی که به این بیماری مبتلا شده اید، تاثیرگذاری نسبتا کمتری دارد اما با این حاصل باز هم می تواند جلوی پیشرفت بیماری را بگیرد.

کارایی واکسن گارداسیل

واکسن گارداسیل

علت اصلی گردآوری این مقاله توسط گروه حرفه‌ای پالسی نو این است که متاسفانه در کشور ایران اکثر افراد اطلاعات زیادی در مورد ویروس HPV و حتی واکسن گارداسیل ندارند و همین باعث می شود تا به راحتی به انواع بیماری های این ویروس مبتلا شوند و مدت ها طول می کشد تا این بیماری ها درمان شود. اما با تزریق به موقع این واکسن می توان از بسیاری بیماری ها و سرطان ها جلوگیری کرد و واکسن گارداسیل برای مقابله با انواع تیپ های ۱۸، ۱۶، ۱۱ و ۶ ویروس HPV تولیده شده است که می تواند از افراد در مقابله با بیماری های زیر محافظت کند:

  • زگیل تناسلی
  • سرطان آلت تناسلی
  • سرطان مقعد
  • سرطان دهانه رحم
  • برخی از انواع سرطان روده
  • انواع تیپ های ویروس پاپیلوم انسانی

سخن آخر: پالسی نو برای خدمت‌رسانی به شما عزیزان گردآوری شده و دارو و درمان حوضه بسیار حساسی است در این باره به هر کسی اعتماد نکنید به خصوص برای پیدا کردن داروهای کم‌یاب هرگز اعتماد بی‌جا نکنید پالسی نو با سال‌ها تجربه به شما کمک می‌کند تا درمان راحت و سریعی را تجربه کنید به امید آنکه هرگز نیازمند خدمات پزشکی نشوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید