ارتفاع این آبشار حدود ۴۵ متر است که در فصول بهار و تابستان با حرکت آب بر روی صخره‌ های پائین دست جلوه ‌ای زیبا از قدرت آفریدگار را در این طبیعت بکر و کوهستان زیبا به نمایش می‌ گذارد.

آب لت سرابی با خاصیت مدنی در اصفهان

به گزارش سلام نو، سراب آب لت (وحدت آباد) چشمه ای است پرآب در کوههای جنوب شرقی فریدونشهر که آب آن دائمی است و خاصیت درمانی دارد. در پایین دست چشمه سایه سار درختان امکان دمی آسایش و نشاط را بر فراز کوه ها مهیا میسازد.

جاذبه ی تفریحی و زیبای چشمه سراب فریدون‌شهر ☀ جاذبه ها

این چشمه پر آب در کوههای جنوب شرقی فریدونشهر واقع در منطقه وحدت آباد قرار دارد. این چشمه بعد از جاری شدن از مبدأ در پایین دست به دو شعبه تقسیم می شود که یکی از شعبه های آن به روستای سروشجان و یکی دیگر از آنها به محله وحدت آباد می رود که مصرف آب آن کشاورزی است. مناظر زییای کوهستانی در اطراف چشمه مورد توجه گردشگران است.

جاذبه ی تفریحی و زیبای چشمه سراب فریدون‌شهر ☀ جاذبه ها

آب این چشمه خاصیت معدنی درمانی دارد بخصوص برای کلیه ها و دستگاه گوارشی مفید است. ارتفاع این آبشار حدود ۴۵ متر است که در فصول بهار و تابستان با حرکت آب بر روی صخره‌ های پائین دست جلوه ‌ای زیبا از قدرت آفریدگار را در این طبیعت بکر و کوهستان زیبا به نمایش می‌ گذارد. این چشمه دائمی حتی در فصل بسیار خشک ایران دارای آبی گوارا است. در پایین دست چشمه سایه سار درختان امکان دمی آسایش و نشاط را بر فراز کوه ها مهیا میسازد. در هفت کیلومتری این چشمه هتلی نیز برای اقامت موجود است.

منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید