ارتفاع این آبشارحدود ۴۰ متر و در تمام فصول سال جلوه ای زیبا از ریزش آب بر روی صخره ها به نمایش می‌ گذارد. جاده ارتباطی این روستا به تازگی آسفالت شده و دسترسی به آن را راحت تر کرده است.

طرزه آبشاری وصف نشدنی در فریدون‌شهر

به گزارش سلام نو، آبشار طرزه از دیدنی های چشم نواز استان اصفهان در فریدون شهر است. این آبشار از رشته کوه های زاگرس سرچشمه گرفته و با عبور از شهر و روستاها نهایتا به روستای طرزه می رسد. وجود آبشار در این منطقه سبب ایجاد طبیعتی مطبوع و دلنشین شده است تا بتوان لحظاتی را از دل روزمرگی بیرون کشید و به آرامش روح و جسم پرداخت.

طرزه آبشاری وصف نشدنی در فریدون‌شهر

آبشار طرزه از جاذبه‌ های طبیعی و دیدنی در منطقه پشتکوه فریدونشهر است که از ارتفاعات زاگرس مرکزی سرچشمه می‌ گیرد و در کنار روستای زیبای طرزه قرار گرفته که حدود ۸۵ کیلومتر با مرکز شهرستان فریدونشهر فاصله دارد. ارتفاع این آبشارحدود ۴۰ متر و در تمام فصول سال جلوه ای زیبا از ریزش آب بر روی صخره ها به نمایش می‌ گذارد. جاده ارتباطی این روستا به تازگی آسفالت شده و دسترسی به آن را راحت تر کرده است. وجود انواع درختان جنگلی از قبیل سیب، زالزالک، بنه، بلوط و گردو و انواع پرندگان وحشی، بر طراوت و دلنشینی این جاذبه طبیعی افزوده است.  

طرزه آبشاری وصف نشدنی در فریدون‌شهر

منطقه پشتکوه در شهرستان فریدونشهر در جنوب غرب استان اصفهان قرار دارد که یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق ایران به شمار می رود. وجود مناطق جنگلی در محدوده روستاهای چالچرانه، کولاب، خوش میوه، گوه و دستگرد و درختان جنگلی حفاظت شده روستای پشند گان که در دو طرف رودخانه هورو واقع شده و دارای درختان فراوان است به این منطقه زیبایی منحصر به فردی داده است.

طرزه آبشاری وصف نشدنی در فریدون‌شهر

مسیر دسترسی

دسترسی به این آبشار از طریق اصفهان، داران، سه راهی فریدونشهر، فریدونشهر، جاده فریدونشهر به سیبک، جاده قلعه سرخ، میدانک اول و دوم، جاده پشتکوه موگویی به پشندگان و سپس روستای طرزه امکانپذیر است.

 منبع: تریپ یار

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید