نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در دو سال گذشته اعتبارات خوبی را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است و به طور کلی ما دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم هستیم.

خبر خوش برای بازنشستگان | همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در راه است؟

به گزارش سلام نو، حسین حق وردی درباره عملکرد مجلس یازدهم در دو سال گذشته، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مدال انقلابی بودن را به نمایندگان این دوره مجلس دادند که برای ما بسیار مهم و ارزشمند است.

وی بیان کرد: مجلس یازدهم نشان داده است که به دنبال عدالت طلبی است و تاکنون در همه مصوبات خود به فکر بهبود وضعیت اقشار متوسط و ضعیف جامعه بوده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: یکی از اولین طرح‌هایی که در مجلس یازدهم مطرح شد، درباره اعطای بسته‌های کمک معیشتی به خانوارهای ضعیف جامعه بود و حاکی از آن است که ما به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم هستیم.

حق وردی ادامه داد: مجلس یازدهم لایحه رتبه بندی معلمان را به تصویب رساند. این مجلس سال گذشته برای همسان سازی حقوق بازنشستگان ۸۹ هزار میلیارد تومان تخصیص داد و امسال هم نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه عدالت طلبی یکی از شاخص‌های مهم مجلس یازدهم است، گفت: در دو سال آینده مجلس باید به فکر رفع مشکلاتی باشد که ممکن است برای کشور چالش ایجاد کند. برای مثال، مشکلات محیط زیست، و ریزگردها و مسائل مرتبط با آب شرب و کشاورزی بسیار مهم است و مجلس باید راهکارهایی را برای رفع این مشکل در نظر گیرد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید روی حل مسائل مربوط به محیط زیست و آب متمرکز شود و چه در زمینه قانون گذاری و چه نظارت باید اقدامات لازم را انجام دهد تا مسائل مرتبط با بحران آب و محیط زیست مرتفع شود.

حق‌وردی

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    چیزی که نبود ونیست همسان سازی است .چرا خجالت نمی کشید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید