برخی رسانه‌های معاند، امروز با انتشار تصاویری از تجمعی دیگر در محدوده خیابان انقلاب، مدعی شدند که مالباختگان سرقت اخیر تجمع کرده‌اند.

تجمع مالباختگان سرقت «بانک ملی» صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، تصاویر رسیده از خیابان انقلاب نشان می‌دهد که مالباختگان سرقت از صندوق‌های امانات بانک ملی شعبه دانشگاه، امروز هیچ تجمع اعتراضی نداشته‌اند.

برخی رسانه‌های معاند، امروز با انتشار تصاویری از تجمعی دیگر در محدوده خیابان انقلاب، مدعی شدند که مالباختگان سرقت اخیر تجمع کرده‌اند اما تصاویر نشان می‌دهد هیچ تجمعی در خیابان انقلاب انجام نشده است

پرداخت خسارت مالباختگان

بر اساس این گزارش، عضو هیات رئیسه بانک ملی با بیان اینکه با نظارت مراجع قضایی خسارت تمامی مالباختگان توسط بانک ملی پرداخت خواهد شد، اعلام کرد: سارقان صندوق امانات شعبه دانشگاه این بانک مجهز به ابزارهای پیشرفته بودند و محتویات ۱۶۲ صندوق را به سرقت برده‌اند.

مونسان عضو هیات رئیسه بانک ملی درباره جزئیات جدید از سرقت شعبه دانشگاه، اظهار کرد: از ۱۰۰۰ صندوق امانات که در شعبه دانشگاه وجود داشت، حدود ۱۶۲ صندوق مورد سرقت قرار گرفت. از ۲۵۰ صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته‌اند و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید