رییس مجلس شورای اسلامی در بخشی از این پیام نوشت: ضرورت دارد نیروهای امداد و نجات در اسرع زمان به یاری آسیب‌دیدگان، مسافران و رسیدگی به وضعیت مصدومان اقدام کنند.

پیام تسلیت قالیباف برای درگذشت تعدادی از هموطنان در سانحه قطار مشهد به یزد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: وقوع سانحه تلخ خروج قطار مسافربری مسیر مشهد به یزد از ریل که موجب جان‌باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز گردید، باعث تاسف و تاثر شد.

وی در این پیام افزود: ضرورت دارد نیروهای امداد و نجات در اسرع زمان به یاری آسیب‌دیدگان، مسافران و رسیدگی به وضعیت مصدومان اقدام کنند.

رییس قوه مقننه در این پیام تاکید کرد: همچنین لازم است علل و عوامل بروز سانحه و قصور احتمالی بررسی و با مسببان برخورد قانونی صورت گیرد. لازم است نماینده فردوس، سرایان، طبس و بشرویه برای بررسی میدانی در محل سانحه حضور فوری داشته باشند، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز ابعاد مختلف سانحه را مورد تحقیق قرار داده و گزارش آن را به نمایندگان ملت ارائه کند.

قالیباف خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و آرزوی رحمت و مغفرت برای درگذشتگان، شفای عاجل مصدومان و مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

به گزارش ایرنا، قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) به علت برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از ریل خارج شد؛ مصدومان این حادثه تا الان ۴۷ نفر اعلام شده است.

رییس سازمان اورژانس یزد از افزایش آمار فوتی های حادثه قطار طبس - یزد به ۲۱ نفر خبر داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید