آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه این کشور پس از آنکه متوجه شد که در موقع صرف ناهار حس چشایی خود را از دست داده است، فورا تست کرونا انجام داد.

تست کرونای وزیر خارجه آلمان در پاکستان مثبت شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه آلمان پس از آنکه تست کرونایش در پاکستان مثبت شد، تور خارجی سه کشوری خود را کوتاه می‌کند و به خانه باز می‌گردد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت امور خارجه آلمان در توییتی اعلام کرد، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه این کشور پس از آنکه متوجه شد که در موقع صرف ناهار حس چشایی خود را از دست داده است، فورا تست کرونا انجام داد.

در ادامه این توییت آمده است: این در حالی است که تست کرونای چند ساعت قبل وی منفی شده بود.

آنالنا بربوک اوایل روز سه‌شنبه به محض ورود به اسلام آباد با بیلاول بوتو زرداری، وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد: تمامی برنامه‌های آتی آنالنا بربوک در این تور لغو شد. او قصد داشت تا امروز (چهارشنبه) در پاکستان بماند و سپس به یونان و ترکیه سفر کند.

خبرگزاری د پ آ به نقل از کریستوفر برگر، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گزارش داد، تست کرونای یکی از اعضای خانواده بربوک روز شنبه مثبت شده بود اما این وزیر ارتباط اندکی با این شخص داشت و از آن زمان تا کنون مرتبا تست کرونا داده بود.

برگر افزود: آنالنا بربوک در اتاق هتل خود اقامت دارد و قرار است امروز به همراه هیات همراهش با همان هواپیمای نیروی هوایی آلمان که با آن به پاکستان سفر کرده بود، به خانه بازگردد.

وی تصریح کرد: این هواپیما به گونه‌ای تعبیه شده که بربوک می‌تواند کل مسیر پرواز را به صورت قرنطینه سپری کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید