در صورتی ‌که مراحل انتقال ۶ بازیکن جدید انجام شود، از بین ۱۰ بازیکن تحت قرارداد و ۱۰ بازیکن تمدیدی، ۶ نفر باید در فهرست خروج قرار بگیرند.

خط قرمز گل‌محمدی روی نام چند بازیکن پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس در شرایطی لیست‌های مازاد منتشره در برخی رسانه‌ها را تکذیب کرده که با توجه به جذب نفرات جدید و نفراتی که مد نظر گل‌محمدی هستند، سرمربی پرسپولیس چاره‌ای ندارد تا یک لیست مازاد ۷‌-۶ نفره فراهم کند یا حداقل اینکه با توجه به پایان یافتن قرارداد برخی بازیکنان قرارداد آنها را تمدید نکند.

پرسپولیس تاکنون مرتضی پورعلی ‌گنجی و علیرضا بیرانوند را به ‌خدمت گرفته و مذاکرات مثبتی با دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و سجاد شهباززاده انجام داده است. همچنین میلاد زکی‌پور بازیکنی است که بشدت مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد. با این حساب در صورتی ‌که مراحل انتقال این ۶ بازیکن انجام شود، از بین ۱۰ بازیکن تحت قرارداد و ۱۰ بازیکن تمدیدی، ۶ نفر باید در فهرست خروج قرار بگیرند.

به نظر می‌رسد این معادله با جدایی ۱. لک/گوهری، ۲. فرجی/ابراهیمی، ۳. رضاییان، ۴. مهدی‌خانی، ۵. آل‌کثیر/پاکدل و ۶. آقایی/شجاعی قابل حل باشد و با عدم تمدید قرارداد بازیکنی نظیر رضا اسدی، امکان جذب بازیکنان بیشتر هم خواهد بود. همچنین یحیی باید در مورد سیدجلال حسینی تصمیم‌گیری کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید