سفیر روسیه در تهران گفت: آمریکایی‌ها کوشش می‌کنند، افکار عمومی را از فرار ننگین خود از افغانستان به جنگ اوکراین جلب کنند، در حالی که مشکلات امروز مردم سوریه، عراق و افغانستان به خاطر عملکرد آمریکا در این منطقه است.

 پنج هدفی که توسط پوتین مشخص شده را به نتیجه می‌رسانیم
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سفیر روسیه در تهران گفت: آمریکایی‌ها کوشش می‌کنند، افکار عمومی را از فرار ننگین خود از افغانستان به جنگ اوکراین جلب کنند، در حالی که مشکلات امروز مردم سوریه، عراق و افغانستان به خاطر عملکرد آمریکا در این منطقه است.

 لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران در جشن روز ملی روسیه اظهار کرد: من خوشحالم همه دوستان در اینجا حضور دارند، همچنین نمایندگان و سفرای کشورهای روس، نمایندگان و سفرای سازمان ملل در جشن حضور دارند.

سفیر روسیه افزود: از مقام معظم رهبری و از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه بابت موضع خود تشکر می‌کنم.

جاگاریان بیان کرد: پنج هدفی که از سوی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مشخص شده را به نتیجه می‌رسانیم و به این اهداف می‌رسیم. هیچ مشکلی با مردم نداریم با مردم اروپا هم هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها کوشش می‌کنند، افکار عمومی را از فرار ننگین خود از افغانستان به جنگ اوکراین جلب کنند، در حالی که مشکلات امروز مردم سوریه، عراق و افغانستان به خاطر عملکرد آمریکا در این منطقه است.

سفیر روسیه عنوان کرد: شما در جریان هستید که الان برخی‌ها اعلام می‌کنند که زبان روسی را از بین می‌برند و البته ما دوستان زیادی داریم که مشغول ترویج و فرهنگ روسی هستند.

جاگاریان خاطرنشان کرد: روز گذشته ما جشن زبان روسی داشتیم و به مناسبت تولد شاعر معروف روسی را برگزار کنیم

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید