رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه بقای انقلاب تا به امروز با ولایت‌وفقیه و و معنویت بوده است، گفت: ولایت فقیه ظهور صغری برای رسیدن به ظهور کبری است.

صدیقی: رهبری از بالا تعیین شده است / قداست رهبری، متفاوت از رهبری‌های دنیا است
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه بقای انقلاب تا به امروز با ولایت‌وفقیه و و معنویت بوده است، گفت: ولایت فقیه ظهور صغری برای رسیدن به ظهور کبری است.

 حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در سومین اجلاس بین‌المللی فعالان مهدویت اظهار کرد: مردم ما در زمان پهلوی هیچ رفاهی نداشتند. نه قدرتی، نه تولیدی، و نه پیشرفتی. امام خمینی که آمد، دین آمد. عزت، انسجام، محبت، ایثار، شهادت‌طلبی و قدرت آمد. مردم در صحنه برای استقبال از امام زمان(عج) خون دادند و می‌دهند. روزی در داخل کشور از مرزهای خودمان دفاع می‌کردیم. امروز در مرز رژیم صهیونیستی و در سوریه از حریم امن الهی دفاع می‌کنیم.

امام جمعه موقت تهران گفت: روزگاری انتظار امام زمان فقط در لفظ و ذهن و کتاب دعا بود. امام خمینی(ره) یک منتظر واقعی بود و گفت بریم امام را بیاوریم. ما از ادیان دیگر بسیار جلوتر هستیم. نفس مقام معظم رهبری از نفس امام زمان(عج) گرم است. رهبری هر گاه برای جوانان مسلمان رنج می‌کشند، سری به جمکران می‌زنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به سه رکن رهبری، برنامه، و مردم گفت: در هر حرکتی، سه چیز بسیار مهم است. رکن اول رهبری است. رکن دوم برنامه و طراحی است. سوم مردم، ملت، و مستضعفین هستند. امام زمان(عج) حاضر است و منتظر ماست. منتظر آمادگی ماست. ایشان غصه می‌خورند که ما دیر بیدار شدیم. در زمان غیبت ما صرفا با معیار فقاهت و تقوا کسی ولی فقیه نمی‌دانیم. معتقدیم رهبری از بالا تعیین شده است. خلیفه خداوند با انتصاب خداوند روی زمین محور همه موجودات شد.

 صدیقی با بیان اینکه امام زمان حجت خداوند است. ولایت فقیه هم حجت ِحجت خداوند است؛ گفت: ولایت فقیه یک امر اعتباری مثل ریاست جمهوری و ریاست مجلس نیست. تا زمانی که خلوصی برای ایجاد سنخیت بین امام زمان(عج) و نایب ایجاد نشود، پرچم رهبری شیعه به دست کسی نمی‌افتد. در انقلاب اسلام ایران امام جلو افتاد. امام شرایط رهبری را داشت. زمانی که شاه اعلام حکومت نظامی کرد. امام فرمودند که به خیابان‌ها بریزد. کسی که نایب امام زمان است؛ خداوند و امام زمان با ولایت تکوینی هوای نایبش را دارد. ما تا به امروز در کشتی نجات اهل بیت هستیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: ولایت فقیه استمرار عطرت اهل بیت است. قداست رهبری، متفاوت از رهبری‌های دنیاست. مقام معظم رهبری فرمودند که دشمنان می‌خواهند رخنه کنندا اما مردم ما را نمی‌شناسند و این کار شدنی نیست. مردم در مواقع خاص ناراحت و رنجیده‌اند؛ اما در ۲۲ بهمن همه به میان می‌آیند.

وی در پایان تأکید کرد: بقای انقلاب تا به امروز با ولایت‌وفقیه و و معنویت بوده است. ما در حال سیر به سوی قله هستیم. ولایت فقیه ظهور صغری برای رسیدن به ظهور کبری است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید