برندهای متعددی در بازار گوشی‌های موبایل فعالیت می‌کنند. این بازار با حضور نام‌هایی مانند سامسونگ، اپل، شیائومی، هوآوی و خیلی از برندهای دیگر، قدرت بیشتری گرفته است و شاهد این هستیم که با وجود شیوع ویروس کرونا در طی چند سال اخیر، هنوز هم بازار به رشد خود ادامه داده و خریداران قدرت انتخاب بیشتری در بازار دارند.

خرید آسان گوشی موبایل از هرکجای ایران با مقداد ای تی

به‌طور مثال، با بررسی بیشتر قیمت گوشی موبایل سامسونگ در سری‌های مختلف متوجه می‌شویم که این برند در طول سال‌های اخیر، نه‌تنها در رده پرچم‌دار، بلکه در بین محصولات میان‌رده و ارزان قیمت هم پیشرفت کرده است.

برندهای دیگری مانند شیائومی را هم داریم که مثل همیشه بهترین مشخصات فنی را با قیمت پایین‌تر از سطح بازار ارائه می‌کند. محصولات این کمپانی چینی در سراسر جهان به محبوبیت رسیده است و حال جزو ۳ برند پرفروش گوشی‌های هوشمند در جهان است. شما می‌توانید قیمت گوشی شیائومی را با دیگر محصولات مشابه بازار بررسی کرده و ببینید که چقدر همان مشخصات فنی از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و می‌توانید به عنوان یک خرید ارزشمند به آن‌ها نگاه کنید. هر گوشی هوشمند از این برند، تنوعی عالی از امکانات در کنار طراحی زیبا را هم برای شما خواهد داشت.

بررسی قیمت از سایت مقداد آی تی

مقداد آی تی به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کشور، امکان بررسی قیمت گوشی موبایل سامسونگ را در کنار تمام برندهای دیگر فراهم کرده است و می‌توانیم با بررسی عیار کامل محصولات بازار، در نهایت به سراغ بهترین انتخاب‌ها بروید. محصولات هر کمپانی در طول سال‌های اخیر تنوع بیشتری پیدا کرده است و می‌بینیم که سری‌های بیشتری هم روانه بازار می‌شوند. حتی اپل هم با آیفون سری SE خود قصد دارد که حضور بهتری در بازار داشته باشد. این گوشی با مشخصات متعادل‌تر، رقیبی برای محصولات ارزان قیمت بازار گوشی‌های اندروید است.

شما می‌توانید قیمت گوشی شیائومی را با تمام امکاناتش، با محصولات سامسونگ مقایسه کنید. همیشه هم قیمت مطرح نیست و ممکن است که وفاداری شما به یک برند، سبب شود که به سراغ گوشی‌های آن بروید. سامسونگ با قیمت متعادل، بهترین امکانات و زیباترین طراحی ممکن را برای‌تان به همراه دارد. این کمپانی کره‌ای از تجربه خود استفاده کرده و محصولات با کیفیت و بدون مشکل را روانه بازار می‌کند. شما برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس هم می‌توانید از فروشگاه مقداد آی تی اقدام کرده و قیمت مدل‌های مختلف این سری را بررسی کنید.

خرید آسان گوشی موبایل از هرکجای ایران با مقداد ای تی

گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ برندی است که به عقیده خیلی‌ها، بهترین گوشی‌های اندرویدی را ساخته و رقیب قدرتمندی هم برای اپل محسوب می‌شود. این کمپانی از شهرت و آوازه خود استفاده کرده و سری جدیدی به نام A را هم به بازار معرفی کرده است. بعد از موفقیتی که سری‌های اس و نوت در جمع گوشی‌های پرچم‌دار برای سامسونگ ایجاد کردند، حال در جمع گوشی‌های ارزان قیمت هم سامسونگ با سری A و M خود بازگشته است. هر کدام از این گوشی‌ها امکانات و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانید با بررسی آن‌ها، خرید با اطمینان را از مقداد آی تی تجربه کنید.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ سری A در بازار بسیار عالی است و امکاناتی دارد که نزدیک به محصولات پرچم‌دار خود سامسونگ است. این نزدیکی قیمت، سبب می‌شود که دیگر برای داشتن بهترین امکانات، نیازی به رفتن سراغ محصولات پرچم‌دار را نداشته باشید. این کار سامسونگ به‌عنوان راهی برای مقابله با قیمت‌های مناسب ‌تر گوشی‌های شیائومی هم بوده است. می‌دانیم که قیمت گوشی شیائومی همواره پایین‌تر از سطح کلی بازار است و با افزایش رقابت، سامسونگ هم در تلاش است که هزینه‌های تولید را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

خرید آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی جهان

اپل با معرفی سری آیفون ۱۳، باز هم ثابت کرد که در عین انجام تغییرات کم، می‌تواند محصولاتی ارزشمند را روانه بازار کند. قدرتمندترین گوشی سری آیفون، آیفون ۱۳ پرو مکس است که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تا ۱ ترابایتی، بسیاری از اولین امکانات را در خود رقم زده است. حافظه جانبی ۱ ترابایتی یکی از همین موارد است که برای اولین‌بار در این سری می‌بینیم. حتی این گوشی برای اولین‌بار از فناوری صفحه نمایش پروموشن هم استفاده می‌کند که قادر به تنظیم فوکوس متغیر ۱۲۰ هرتزی است.

این پنل جذاب همراه با اسکرول نرم و تجربه بازی‌ها و فیلم‌های اکشن ناب، برای اولین بار پا به سری آیفون گذاشته است و از آن استقبال می‌کنیم. اپل از یک سیستم دوربین خاص و متفاوت هم بهره می‌برد که از ماژول سه گانه همراه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این سنسورها قادر هستند که حالت فیلم‌برداری سینماتیک را برای شما فراهم کنند. این حالت فیلم‌برداری کمک می‌کند که در حین یا بعد از فیلم‌برداری، امکان تغییر موقعیت فوکوس را روی سوژه‌های خود داشته باشید. این قابلیت بیشتر برای فیلم‌برداری حرفه‌ای و کارگردانی مناسب است و می‌توانید از وجود آن راضی باشید.

خرید گوشی از فروشگاه مقداد آی تی

خرید گوشی از فروشگاه مقداد آی تی

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که امکان خرید آسان گوشی هوشمند را برای شما فراهم کرده است، مقداد آی تی نام دارد. تنوعی عالی از قیمت‌ها و امکانات در بین گوشی‌های این کمپانی وجود دارد و بدون مشکل می‌توانید سراغ خرید آن‌ها بروید. برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به رنگ‌ها و طیف حافظه داخلی آن‌ها توجه کرده و برحسب بودجه‌ای که دارید، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که محصولات دیگر این کمپانی مانند سری آیفون ۱۲ و محصول ارزان‌تر آیفون SE را هم در بازار داریم که گزینه جالبی برای خرید خواهند بود.

با بررسی قیمت گوشی موبایل سامسونگ و قیمت گوشی شیائومی متوجه خواهید شد که چه رقابت سنگینی بین این دو برند وجود دارد و می‌توانید بهترین گوشی‌ها را با طراحی عالی، صفحه نمایش رنگارنگ، تراشه قدرتمند و عمر باتری طولانی مدت دریافت کنید. گوشی‌های این دو کمپانی که در آسیای شرق حضور دارند، در طول این سال‌ها توسعه پیدا کرده و هم‌اکنون با قدمت بیشتر می‌توانند مخاطبین خاص خودشان را جذب کنند. به یاد داشته باشید که اپل هم به عنوان یک کمپانی آمریکایی، در این رقابت حضور داشته و گوشی‌های هوشمند با ارزش خرید بالا و بهترین امکانات را روانه بازار می‌کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید