شهباز شریف نوشت: عشق ما به پیامبر (ص) بی‌اندازه است، همه مسلمانان می‌توانند جان خود را در راه عشق و احترام به پیامبر (ص) فدا کنند.

نخست‌وزیر پاکستان خواستار مجازات شدید دهلی‌نو شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نخست‌وزیر پاکستان با محکوم کردن اظهارات موهن عضو حزب حاکم هند علیه پیامبر اسلام (ص)، از جامعه بین‌المللی خواست تا به این مساله توجه کرد و دهلی‌نو را شدیدا مجازات کند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان یکشنبه در یک سری توییت‌ها نوشت: من با شدیدترین لحن ممکن اظهارات آزاردهنده عضو حزب بهاراتیا جاناتا علیه پیامبر عزیزمان را محکوم می‌کنم. بارها این را گفته‌ایم که هند در دوران نخست‌وزیری نارندرا مودی، در حال زیر پا گذاشتن آزادی مذهب و آزار و اذیت مسلمانان است.

او افزود: عشق ما به پیامبر (ص) بی‌اندازه است. همه مسلمانان می‌توانند جان خود را در راه عشق و احترام به پیامبر (ص) فدا کنند.

طی روزهای گذشته، سخنگوی حزب حاکم بهاراتیا جاناتا در هند و رئیس هیات رسانه‌ای این حزب در دهلی نو، اظهارات توهین‌آمیزی علیه پیام اسلام مطرح کرده و موجی از محکومیت داخلی و جهان اسلام را بر انگیختند.

روز دوشنبه هند اعلام کرد که این اظهارات بیانگر دیدگاه دولت هند نیست و نهادهای مرتبط علیه آنها اقدام می‌کنند. سخنگوی وزارت خارجه هند گفت که این افراد به هیچ عنوان دیدگاه دولت هند را بیان نکرده‌اند. حزب بهاراتیا جاناتا گفته است که یکی از این افراد توهین‌کننده در واکنش به اقداماتشان اخراج و دیگری تعلیق شده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید