۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کد خبر: 55363261

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با اشاره به شناسایی تعدادی از عاملان تیر اندازی در این شهر، گفت: برخورد با این افراد؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود.

جزییات درگیری مسلحانه در ارومیه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان شهر ارومیه گفت: عوامل تیراندازی در این درگیری بلافاصله دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این درگیری مسلحانه اظهار کرد: در پی تیراندازی در یکی از محلات ارومیه، بنا به حساسیت موضوع، رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس، در کمترین زمان ممکن ۴ نفر از متهمان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه موضوع این درگیری بر سر اختلاف خانوادگی بوده است، تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ شیخ نژاد با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه داشته و جزئیات تکمیلی متعاقباً به شهروندان عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با اشاره به شناسایی تعدادی از عاملان تیر اندازی در این شهر، گفت: برخورد با این افراد؛ درس عبرتی برای قانون شکنان خواهد بود.

حسین مجیدی با اشاره به درگیری مسلحانه عصر امروز در خیابان آزادگان ارومیه، اظهار کرد: دستگاه قضائی به طور جد، پیگیر شناسایی هرچه سریع عاملان تیراندازی است.

وی با تاکید بر اینکه عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضائی به اشد مجازات خواهند رسید، ادامه داد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه اضافه کرد: در حال شناسایی هویت تمامی عاملان این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضائی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: برخورد قاطع با عاملان این حادثه، درس عبرتی برای سایر قانون شکنان خواهد بود.

در این درگیری سرنشینان ۲ خودرو با هم در این خیابان درگیر می‌شوند که سرنشینان خودروی سواری پژو با سلاح گرم به طرف مقابل یعنی سرنشین یا سرنشینان خودروی پرادو مشکی شلیک می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید