پارک ملی جنگل جدید یک شکارگاه زیبای تاریخی است که بیش از 220 مایل مربع وسعت دارد. همچنین مکان فوق‌العاده‌ای برای باربیکیو است، زیرا مقامات پارک تعدادی مکان برای پخت و پز در فضای باز تعیین کرده‌اند. از یک همبرگر تازه کباب شده در میان جنگل‌های باستانی و حیات وحش وسیع لذت ببرید.

انگلیسی‌ها باربیکیو پاتری‌های خود را کجا برگزار می‌کنند؟

لندن فیلز، لندن

به گزارش سلام نو، میدان‌های لندن در هاکنی ممکن است یکی از بهترین مکان‌ها در لندن برای یافتن «هیپسترها» باشد، اما همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن یک منطقه BBQ تعیین‌شده است. با زمین کریکت، زمین‌های تنیس، مسیر BMX، تنیس روی میز و زمین‌های بازی، مکانی عالی در یک بعدازظهر آفتابی برای همه اعضای خانواده است. همچنین در صورت کمبود همبرگر و سوسیس، بسیار نزدیک به بازار برادوی واقع شده است.

پارک ملی جنگلی جدید، همپسایر

پارک ملی جنگل جدید یک شکارگاه زیبای تاریخی است که بیش از 220 مایل مربع وسعت دارد. همچنین مکان فوق‌العاده‌ای برای باربیکیو است، زیرا مقامات پارک تعدادی مکان برای پخت و پز در فضای باز تعیین کرده‌اند. از یک همبرگر تازه کباب شده در میان جنگل‌های باستانی و حیات وحش وسیع لذت ببرید.

برایتون بیچ، ساسکس

برایتون شهر ساحلی مورد علاقه بسیاری از مردم است و مملو از رستوران‌ها، بارها، فروشگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری درجه یک است. شورا همچنین خرسند است که بازدیدکنندگان از سواحل برای مهمانی‌ها از باربیکیو استفاده کنند به شرط رعایت چند قانون:

  • باربیکیو بین دو اسکله مجاز نیست.
  • قبل از ساعت ۶ بعدازظهر، باربیکیو در هیچ ساحلی مجاز نیست.
  • باربیکیو در تفرجگاه‌ها مجاز نیست.
  • هیچ شیشه‌ای در ساحل در هیچ زمانی مجاز نیست.
  • آشپزی را با دلی خوش و پرنشاط انجام دهید.

DERWENTWATER، منطقه دریاچه

Derwentwater یکی از زیباترین آب‌ها در ناحیه دریاچه (که فقط یک دریاچه دارد) است. در واقع مناظر تپه‌ها و جنگل‌های اطراف Derwentwater در نزدیکی Keswick احتمالا برخی از زیباترین صحنه‌هایی است که در بریتانیا می‌توان دید. به همان اندازه که برای خوردن چیزی لازم نیست از شگفتی‌های طبیعی خیلی دور شوید. بسیاری از پارکینگ‌های اطراف Derwentwater دارای امکانات باربیکیو هستند و تنها یک پیاده روی کوتاه از اسکله فاصله دارند.

هایبری فیلدز، لندن

شورای ایسلینگتون ممنوعیت پخت و پز در فضای باز را در سال 2012 لغو کرد و از آن زمان به منطقه‌ای تبدیل شده است که عاشق کباب است. شورای ایسلینگتون با اذعان به اینکه اکثر اقامتگاه‌های آنها باغ ندارند، اعلام کرد که تا زمانی که مردم مسئولانه آشپزی کنند و بعد از خود تمیز کنند، به کباب کردن در پارک‌های خود ادامه می‌دهند. در نتیجه هایبری فیلدز به یک نقطه داغ برای علاقه‌مندان به آشپزی در فضای باز لندن تبدیل شده است.

بامبورگ، نورث آمبرلند

ساحل بامبورگ دارای دو منظره خیره کننده است: یکی، بیرون از دریا، تماشای جزایر معروف جهان فارنه (مشهورترین پناهگاه پرندگان دریایی بریتانیا و تفرجگاه طبیعی مورد علاقه دیوید آتنبرو در بریتانیا) و دیگری، در داخل خشکی، نگاه کردن به منظره عالی قلعه بامبورگ ساحل مکانی عالی برای باربیکیو و تماشای غروب خورشید بر فراز تپه‌های شنی باشکوه است.

پارک ملی CAIRNGORMS

انتخاب تنها یک نقطه در هایلند برای یک فضای باز آزاد عالی برای BBQ بسیار دشوار است، اما پارک ملی Cairngorms با رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، تالاب‌ها، زمین‌های کشاورزی، جنگل‌ها و مرتفع‌ترین و بزرگ‌ترین رشته کوه بریتانیا، واقعا یکی از این مناطق است. متنوع ترین و مسحورکننده ترین مناظری که ما داریم. خود این پارک محل زندگی عقاب‌های طلایی، گوزن شمالی، سمور، گربه‌های وحشی و یک چهارم از همه گونه‌های حیات‌وحش در حال انقراض در بریتانیا است. مناطق باربیکیو مشخصی در پارک وجود دارد و اگر در حال کمپینگ یا کاروان هستید، پارک کاروان قلعه بلر مکان عالی دیگری برای برگزاری باربیکیو است.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید