اگر آداب و رسوم قبیله‌ای شما را تجدید نظر نمی‌کند و شما فقط به زیبایی جنگل‌ها نصف پوسته علاقه‌مند در آشکارسازی پوشاک به خوبی در خانه هستید. گردشگری قبیله‌ای فنجان چای شما نیست.

نکات مهم در بازدید از مناطق قبیله‌ای در سفرهای خارجی

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: گردشگری قبیله‌ای یک سفر جالب به یک دنیای ابتدایی است که در آن شما در معرض یک فرهنگ کاملا متفاوت از خود قرار می‌گیرید. این ابزار بسیار مدرن است، اما بیشتر وابسته به طبیعت و محیط اطراف است. در اینجا شما می‌دانید که آیا آن را متناسب با ذهنیت خود و چگونگی برنامه ریزی برای آن فاکتور در اقدامات احتیاطی لازم است. گردشگری قبیله‌ای دیگر منطقه‌ای انسان شناس نیست. درخواست تجدید نظر این نوع گردشگری در حال افزایش است. این امر مورد توجه گردشگران مشترک است. گردشگری قبیله‌ای می‌تواند یک چشم انداز جدید باشد. آنچه که توریست اساسا انجام می‌دهد، کشف یک تمدن است که ممکن است از راه دور بی نظیر، عجیب و غریب و قدیمی ظاهر شود.

ذهنیت حقوقی برای گردشگری قبیله‌ای: در اینجا، شما باید خود را در چارچوب مناسب ذهن قرار دهید. اگر آداب و رسوم قبیله‌ای شما را تجدید نظر نمی‌کند و شما فقط به زیبایی جنگل‌ها نصف پوسته علاقه‌مند در آشکارسازی پوشاک به خوبی در خانه هستید. گردشگری قبیله‌ای فنجان چای شما نیست. شما باید فراتر از دیدگاه‌های محدود خود باشید که توسط یک ناسازگاری محدود هدایت می‌شود. هنگامی که شما سعی می‌کنید در درک فلسفه که این جامعه ظاهرا ما را به نمایش می‌گذارد، موفق خواهید شد.

نکات مهم در بازدید از مناطق قبیله‌ای در سفرهای خارجی

شما متوجه خواهید شد که تمدن قبیله‌ای بیشتر از رقص‌های قومی و آیین‌های قبیله‌ای است. از سوی دیگر، چندین شهر آغاز شده با وجود قبیله‌های بی شماری که در دنیای خصوصی خود قرار دارند، که در آن زندگی مدرن به سادگی غیر قابل تصور است. طبیعت مادر نقش مهمی در هدایت آنها از طریق مبارزه روزمره خود دارد. پزشکان جادوگر و شامان طراحی و سیستم های اعتقادی مبهم خود را بر عهده دارند و توضیحات را ارائه می دهند.

سختی‌های طبیعی مقصد برای گردشگری قبیله‌ای

گردشگران با کنجکاوی به مناطق قبیله‌ای سفر می‌کنند تا بینش خود را به جهان خود بفرستند که معمولا در میان محیط‌های ناامید شده و عجیب و غریب قرار دارد. محیط زیست توسط یک ترکیب شگفت انگیز از فلور و جانوران حکومت می‌شود. علاقه مندان به تشنگی برای کشف زندگی قبیله‌ای، در مراسم مذهبی و کنوانسیون‌های آنها هیجان زده می‌شوند که ممکن است عجیب و غریب و عمدتا دست نخورده و از طریق زهر که از طریق تمدن استفاده می‌شود، به نظر برسد. جمعیت‌های قبیله‌ای در مقصدهای بسیار جذاب مانند پاپوآ گینه نو، قاره آفریقا و آمریکای جنوبی، هندوستان باور نکردنی، گروه جزایر پلینزی و اقیانوس آرام، متمرکز شده‌اند، این تمدن دور هنوز به شکل نامتعارف و ناآشنا در جهان ما قابل درک است.

نکات مهم در بازدید از مناطق قبیله‌ای در سفرهای خارجی

جاذبه‌های گردشگری اصلی

گردشگران به مقصد قبیله‌ای توسط زیبایی قطعات هنری و صنایع دستی به صورت محلی توسط هنرمندان قبیله‌ای محو می‌شوند. تخیل و لمس ظریف که به این کالاهای محلی می‌روند، ارزش یک دید را دارند و مطمئنا ارزش خرید دارند. حس ضعف آنها الهام بخش است. تعدادی از قطعات تزئینی توسط محصولات چوب و سنگ، پوسته و استخوان‌های حیوانی ساخته شده‌اند. طیف وسیعی از محصولات از لوله‌های سیگار کشیدن، کلاه، سرخها، تله‌های پرنده به سادگی گردشگران را جذب می‌کنند. دستبند و پشم‌های ریز بافته‌ها نمونه‌هایی از هنری قبیله‌ای درخشان هستند. صنایع دستی شگفت انگیز طراحی شده‌اند و مهارت‌های قابل توجهی است و در میان چندین قبیله‌ای که در گوشه‌های مختلف جهان زندگی می‌کنند، قابل توجه است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید