مشاهدات مشهور نیز در هتل لوکس سنت رجیس در بورا بورا گزارش شده است. این رفت و آمد مکرر در پلینزی زیبا فرانسه در حدود ۴۴ هکتار زمین قرار دارد و در شرایط بی نظیر است. اتاق‌های بسیار گران قیمت، شنا در آب، اتاق‌ها طراحی شده‌اند به طوری که بازدید کنندگان قادر به دیدن تالاب زیر پای خود هستند.

معرفی هتل‌های مورد علاقه افراد مشهور / عکس

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: چه کسی دوست ندارد فضای مشابهی را با افراد مشهور برتر به اشتراک بگذارد؟ به هر حال، همه ما بت‌های رویایی خود را داریم و آرزو می‌کنیم که آنها را به نحوی، در جایی ملاقات کنیم. این مقاله نگاهی کوتاه دارد به جایی که می‌توانید از شانس خود برای ملاقات با برخی از سلبریتی‌هایی که از استراحت در هتل‌های مجلل در سراسر جهان لذت می‌برند استفاده کنید.

برج العرب، دبی

معرفی هتل‌های مورد علاقه افراد مشهور / عکس

یکی از مهم‌ترین نقاط پاتوق افراد مشهور در جهان، برج العرب در دبی، امارات است. این ملک قطعا قلب کسانی را که از زرق و برق و شهرت لذت می‌برند ربوده است. این هتل لوکس هفت ستاره دارای نمای بیرونی و داخلی چشمگیر است. در طول سفرهای خود به امارات، افراد مشهور زیادی را به خود جذب کرده است. از نام‌های معروف این ملک می‌توان به تنیس بازان راجر فدرر و نواک جوکوویچ اشاره کرد. کلودیا شیفر و کندال جنر دیگر کسانی هستند که در این ملک مجلل دیده شده‌اند.

هتل سنت رجیس در بورا بورا، پلی‌نزی فرانسه

معرفی هتل‌های مورد علاقه افراد مشهور / عکس

مشاهدات مشهور نیز در هتل لوکس سنت رجیس در بورا بورا گزارش شده است. این رفت و آمد مکرر در پلینزی زیبا فرانسه در حدود ۴۴ هکتار زمین قرار دارد و در شرایط بی نظیر است. اتاق‌های بسیار گران قیمت، شنا در آب، اتاق‌ها طراحی شده‌اند به طوری که بازدید کنندگان قادر به دیدن تالاب زیر پای خود هستند. این یک مقصد محبوب در میان مشاهیر ماهانه است. گفته شده است که نیکول کیدمن و کیت شهری ماه عسل خود را در این اقیانوس بیش از حد زیبا زیر پای خود گذراندند. مشاهیری مانند ایوا لانگوریا و همچنین کارداشیان در اینجا تعطیلات را سپری کرده‌اند.

پارک هیات، سیدنی، استرالیا

معرفی هتل‌های مورد علاقه افراد مشهور / عکس

پارک هیات در سیدنی تحت بازسازی بزرگی قرار گرفت و از آن زمان تا به حال یک پاتوق محبوب برای افراد مشهور بوده است. این هتل با اتاق‌های لاویش، این هتل از بندر سیدنی و خانه اپرا نادیده گرفته می‌شود. این هتل قادر به تهیه هر گونه چیزهای فانتزی از افراد مشهور است. سوئیت‌ها به طرز شگفت انگیزی تزئین شده و مبله شده‌اند و به خوبی برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند. افراد مشهور مانند التتون جان، مایکل ببر، بهتر میدلر و نیکول کیدمن همه در این مکان لوکس دیده شده‌اند که حداقل هزینه‌های آن حدود ۷۰۰۰ دلار در شب است. سوئیت‌های مشهور دارای پنجره‌های کامل از طبقه به سقف هستند و دیدگاه‌های خیره کننده‌ای از پل هاربر سیدنی و اپرای خانه را ارائه می‌دهند. آیا شما می‌خواهید یک فرد مشهور از رویاهای خود را مشخص کنید؟

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید