کسانی که در قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، برای خرید دیگنیتی و فیدلیتی برنده شده‌اند، تا روز ۱۸ خرداد برای پرداخت وجه فرصت دارند.

آخرین مهلت پرداخت وجه برای دریافت دیگنیتی و فیدلیتی+ قیمت‌

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، این شرکت اعلام کرد: «با توجه به اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مشتریان محترمی که در این طرح فروش، برنده یکی از محصولات بهمن موتور [دیگنیتی و فیدلیتی] شده‌اند می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۱۶ لغایت ۱۴۰۱/۳/۱۸ نسبت به واریز وجه و تکمیل فرایند ثبت‌نام از طریق صفحه فروش شرکت بهمن موتور در پرتال ایرانی کار (bahman.iranecar.com) اقدام نمایند.»

 اولین مرحله فروش فیدلیتی پرایم در دو مدل پنج و هفت نفره و دیگنیتی پرایم با روش قرعه‌کشی از طریق سامانه تخصیص یکپارچه خودرو در اردیبهشت برگزار و نتایج قرعه‌کشی نیز از طریق این سامانه در روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه اعلام شد. در این راستا برندگان سه روز کاری فرصت دارند تا وجوه خود را واریز کنند و امکان واریز وجه تا پایان وقت روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه وجود دارد.

دیگنیتی و فیدلیتی در بازار چند؟

 حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در طرح‌ فروش گروه بهمن، چقدر با بازار تفاوت دارد؟

در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره)، ۸۴۴ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در بازار حدود یک میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین در طرح فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی، قیمت مصوب فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (۷ نفره) نیز ۸۵۹ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار یک میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در این طرح، قیمت مصوب خودرو دیگنیتی پرایم نیز ۹۳۵ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو، در بازار یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

گلایه‌ها از روند قرعه‌کشی خودرو

وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف افزایش «شفافیت»، فرایند ثبت‌نام برای خرید خودرو و شرکت در قرعه‌کشی را از خودروسازان به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو منتقل کرده است.

متقاضیان از ۲۷ اردیبهشت تا ۲ خرداد فرصت داشتند در این سامانه ثبت‌نام کنند. قرعه‌کشی نیز روز نهم خرداد انجام شد. اما از همان ابتدا چالش‌هایی در این مسیر وجود داشت.

از یک سو، برخی کاربران امکان ثبت‌نام در سامانه یکپارچه را در روزهای نخست مهلت یک هفته‌ای نداشتند. از سوی دیگر، در حالی که اعلام شده بود که این مهلت سوم خرداد به پایان می‌رسد، عملا تا دوم خرداد امکان ثبت‌نام وجود داشت.

قرار بود مهلت ثبت‌نام در سامانه، روز سوم خرداد به پایان برسد اما دوم این ماه متوقف شد.

نتایج با تاخیر اعلام شد

به هر روی، در طول حدود یک هفته، بیش از چهار میلیون نفر در ۱۵ طرح فروش ثبت‌نام کردند. روز دوشنبه نهم خرداد نیز قرعه‌کشی انجام شد.

قرار بود اسامی برندگان این طرح‌ها از جمله در مورد دیگنیتی و فیدلیتی، ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد اعلام شود. اما در میانه‌های روز خبر رسید که این موضوع به فردا (امروز) موکول شده است.

باز هم روز به میانه رسیده بود اما خبری از اعلام اسامی برندگان خودرو نبود. در نهایت زمانی اسامی اعلام شد که ساعت از ۱۴ گذشته بود. افراد می‌توانستند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند.

در چنین شرایطی اسامی برندگان دیگنیتی و فیدلیتی اعلام شد. در حالی که هفته گذشته ابهاماتی در مورد مهلت واریز وجه وجود داشت، حالا بهمن موتور پایان مهلت را ۱۸ خرداد اعلام کرده است.

 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید