وزیر رفاه گفت:افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از خرداد ماه اعمال می شود و مابه‌التفاوت حقوق آنان نیز در ماههای تیر و مرداد پرداخت خواهد شد.

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد | حقوق کدام بازنشستگان تامین اجتماعی ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان شد؟

به گزارش سلام نو، حجت الله عبدالملکی به زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، اشاره کرد و گفت: با توجه به تصویب مصوبه در هیئت دولت، افزایش حقوق بازنشستگان از خرداد ماه انجام خواهد شد همچنین مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان برای ماههای فروردین و اردیبهشت نیز در ماه‌های تیر و مرداد واریز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی، افزایش رفاه با رویکرد عدالت است گفت: این در حالیست که افزایش صورت گرفته برای حقوق بازنشستگان و کارگران با رقم ۵۷.۴ درصد حداقل‌بگیران، سایر سطوح ۳۸ درصد به‌علاوه ۵۱۵ هزار تومان بی نظیر است.

وزیر رفاه به مبلغ حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: در همین ارتباط حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری کمتر از ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان نخواهد بود.

عبدالملکی اظهار داشت: برای سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز در سال جاری افزایش ۱۰ درصد حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وزیرکار

وی با اشاره به اینکه بازنشستگانی که در سال گذشته ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دریافتی داشته اند با افزایش صورت گرفته این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۶ میلیون تومان خواهد رسید گفت: در واقع ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به حقوق‌ها آنها اضافه خواهد شد.

وزیر رفاه گفت: همچنین بازنشستگانی که دریافتی آنها ۹ میلیون تومان بوده با ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده و بازنشستگانی که دریافتی ۱۱ میلیون تومان دریافتی در سال ۱۴۰۰ داشته‌اند با افزایش ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد رسید./مهر

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید